przeciekajacy brodzik

1. Data: 2006-11-11 12:09:29

Temat: przeciekajacy brodzik
Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewien majster robil nam lazienke i tak zrobil, ze caly czas brodzik nam
przecieka i sasiad ma plamy na suficie. wywalilismy juz tony silikonu na
uszczelnianie i caly czas jest woda po kapieli. jak to zrobic, zeby to
bylo dobrze uszczelnione?

z gory dzieki za pomoc, pozdr

2. Data: 2006-11-11 12:20:51

Temat: Re: przeciekajacy brodzik
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> przecieka i sasiad ma plamy na suficie. wywalilismy juz tony silikonu na
> uszczelnianie i caly czas jest woda po kapieli. jak to zrobic, zeby to

A co z syfonem? Szczelny na 100%?

M.

3. Data: 2006-11-11 12:35:47

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

o`rety <o`rety@pl.pl> wrote in news:ej4eeq$7gu$1@news.tkdami.net:

> [...]
> przecieka i sasiad ma plamy na suficie. wywalilismy juz tony silikonu na
> uszczelnianie i caly czas jest woda po kapieli. jak to zrobic, zeby to

Cos czuje, ze albo przecieka Wam syfon albo jest on slabo przykrecony
do brodzika. Macie pod brodzikiem jakies drzwiczki rewizyjne czy tez
trzeba bedzie wszystko rozwalac zeby sie tam dostac ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

4. Data: 2006-11-11 12:37:21

Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Muran napisał:

> Uzytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisal w wiadomosci

> A co z syfonem? Szczelny na 100%?
>
> M.

syfon szczelny, woda cieknie miedzy brodzikiem a plytkami.
jest taka mozliwosc zeby silikon byl do bani?

5. Data: 2006-11-11 13:17:54

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski napisał(a):

> [...]
> do brodzika. Macie pod brodzikiem jakies drzwiczki rewizyjne czy tez
> trzeba bedzie wszystko rozwalac zeby sie tam dostac ?

A czy ściany w brodziku i podłoga pod brodzikiem przed położeniem płytek
zostały zabezpieczone (np. folią w płynie)?
Woda przenika przez fugi i dalej idzie odwiedzić sąsiada. I silikon jej
w tym nie przeszkodzi :-(

SALAMON

6. Data: 2006-11-11 13:34:14

Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Skrzypinski napisał:

> [...]
> do brodzika. Macie pod brodzikiem jakies drzwiczki rewizyjne czy tez
> trzeba bedzie wszystko rozwalac zeby sie tam dostac ?

gapilem sie kiedys w syfon z pol godziny i ani kropla nie przeciekla.
woda idzie miedzy plytkami.
teraz sprawdzalem brodzik i okazalo sie ze jedna nozka byla slabo
osadzona, brodzik prawdopodobnie sie obruszal przy kapieli i silikon sie
rozszczelnial (to tylko moja teoria:) - zobaczymy jutro po kapieli jak
silikon wyschnie.

pozdr

7. Data: 2006-11-11 13:35:16

Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik salamon napisał:

> [...]
> zostały zabezpieczone (np. folią w płynie)?
> Woda przenika przez fugi i dalej idzie odwiedzić sąsiada. I silikon jej

nie byla zabezpieczona... wlasnie sie zastanawialem, czy fugi moga
puszczac wode.
co w takim wypadku moge *teraz* zrobic?

pozdr

8. Data: 2006-11-11 15:51:45

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

o`rety <o`rety@pl.pl> wrote in news:ej4jfl$c17$2@news.tkdami.net:

> nie byla zabezpieczona... wlasnie sie zastanawialem, czy fugi moga
> puszczac wode.
> co w takim wypadku moge *teraz* zrobic?

Zasadniczo mozesz puszczac na nie wode, ale kup impregnat do
fug - dodatkowo je zabezpieczy przed nasiakaniem.

- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

Odplamianie
stary lakier
zużycie gazu
Płyta elektyczna nad szufladą ?