przeczytajcie to

1. Data: 2002-09-22 20:29:00

Temat: przeczytajcie to
Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zebyscie to przeczytali i powiedzieli co sadzicie na tego typu
traktowanie nowych grupowiczow.Tym bardziej ze autorka tego postu sie
pomylila i zamiast na grupe wyslala go do mnie(zaznaczyla to w drugim mailu
do mnie).Post ten dotyczy wczesniejszego na temat:TABLETKI A PLANOWANIE
---------------------------

> Dziękuję ci tweety, że pomogłaś mi wytłumaczyć MOLNAR-ce o co mi
> chodzi.

Brak Ci _własnych_ słów i argumentów i musisz się posiłkować wypowiedziami
innych grupowiczów ?

> Wydaje mi się ,że MOLNARka większą uwagę przykłada na tej grupie w
> jaki sposób ludzie się wysławiaja, niż o jakie treści głównie chodzi.

To źle Ci się wydaje ;-)))
Uważam, że sposób wysławiania jest bardzo ważny (ale nie najważniejszy) ...
stanowczo ważniejsze są argumenty i treść, którą się chce przekazać.
U Ciebie (niestety) nie było ani jednego ani drugiego.
Podałaś jakieś "bzdurki" i nie umiałaś ich wytłumaczyć ... to nie jest ani
fajne ani mądre i ja nie chcę takich głupot tolerować - dlatego zareagowałam
(swoją droga bardzo grzecznie więc trochę nie rozumiem dlaczego Twoja
reakcja jest taka emocjonalna).

> Widzę ,że jest osobą która lubi mieć ostatnie zdanie.

A Ty wróżka jesteś ... czy co ????? :-))

> Ostatecznie
> zdegustowała mnie odnośnie tej grupy i już więcej tu nie wejdę.

I bardzo dobrze ... bo piszesz głupoty i nie potrafisz ich wytłumaczyć.
Lepiej nie siej innym fermentu w głowach.

> A szkoda bo
> jestem pewna,że jest tu masa osób całkiem sympatycznych.

"My" nie żałujemy, że znikasz :-))))
Jakoś nikt Cię nie błaga żebyś została :-))))))

> Ale tak mnie
> zdenerwowała "na dzień dobry",że mam jej dosyć.
> (teraz napewno posypią się pytania co to jest"zdegustowałam", i "na dzień
> dobry")naszczęście ja już nie będę musiała odpowiadać.

Tchórz ! :-))))))

Zadałam Ci (bardzo grzecznie) pytanie byś wyjaśniła swój pogląd. Nie
atakowałam Cię ... byłam ciekawa skąd masz takie informacje i czy potrafisz
je poprzeć argumentami.
Byłam ciekawa - bo bzdury napisałaś ;-)

Skoro nie umiesz dyskutować to nawet lepiej, że znikasz z grupy.

Ja wiem, że bywam drażniąca ... ale nigdy nie sądziłam, że działąm na ludi w
takim szybkim tempie ;-)

> Żegnam Marzena

Żegnam i pozdrawiam
MOLNARka

Zastanawiam sie czy wy tez uwazacie ,ze pisalam takie bzdury ,zeby mnie wten
sposob potraktowac.
Marzena

2. Data: 2002-09-23 06:58:15

Temat: Re: przeczytajcie to
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona <m...@i...pl> napisał(a):

> Chce zebyscie to przeczytali i powiedzieli co sadzicie na tego typu
> traktowanie nowych grupowiczow.

A co konia obchodzi, że się wóz przewraca? Niech nowi grupowicze radzą sobie
sami jak potrafią, a jak im się nie podoba, to niech sobie pójdą.

> Tym bardziej ze autorka tego postu sie
> pomylila i zamiast na grupe wyslala go do mnie(zaznaczyla to w drugim mailu
> do mnie).Post ten dotyczy wczesniejszego na temat:TABLETKI A PLANOWANIE

Jakby nie było, publiczne cytowanie prywatnej korespondencji jest czymś, co
nie powinno mieć miejsca w żadnym wypadku. Jakoś nie widzę, żeby MOLNARka w
końcu wysłała tego posta na grupę, a skoro nie, Ty nie miałaś żadnego prawa
go tu wysyłać. Plonk warning za zachowanie skrajnie sprzeczne z dobrymi
obyczajami w ogóle. (O netykiecie już mi się nawet pisać nie chce.)

> Zastanawiam sie czy wy tez uwazacie ,ze pisalam takie bzdury ,zeby mnie wten
> sposob potraktowac.

"Tu jest Usenet. Tu się nie dyskutuje, tu się walczy." Musisz być
przygotowana na to, że cokolwiek napiszesz jest poddawane pod osąd publiczny
i albo dyskutujesz rzetelnie (np. podając wiarygodne źródła, nie argumenty w
stylu "ciotce żony szwarga się przydarzyło), albo wychodzisz na cieniasa.
Szczególnie atakowane są przesądy, poglądy niczym nie uzasadnione oraz
zalecenia aktualne 30 lat temu. Sorry.

JoP

3. Data: 2002-09-23 07:03:28

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Ja jedynie uważam, że powinniście, drogie panie, załatwić to między sobą.
Nie wiem, jakich poglądów dotyczy wypowiedź Molnarki (fakt, czasem
nieuprzejma).
Jak Cię to drażni - zignoruj, jak masz ochotę na polemikę - polemizuj.
Pozdrawiam,
Ola

4. Data: 2002-09-23 08:04:10

Temat: Odp: przeczytajcie to
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amme27$2ml$...@n...gazeta.pl...

> A co konia obchodzi, że się wóz przewraca? Niech nowi grupowicze radzą
sobie
> sami jak potrafią, a jak im się nie podoba, to niech sobie pójdą.

Eee zaraz pójdą. Niech się przyuczają :-)

> [...]
> go tu wysyłać. Plonk warning za zachowanie skrajnie sprzeczne z dobrymi
> obyczajami w ogóle. (O netykiecie już mi się nawet pisać nie chce.)

Fakt.

> [...]
> stylu "ciotce żony szwarga się przydarzyło), albo wychodzisz na cieniasa.
> Szczególnie atakowane są przesądy, poglądy niczym nie uzasadnione oraz

Czy argumentem umniejszającm winę Fiony będzie fakt, że działała z dobrych
pobudek? Wprawdzie akcja rodzi reakcję, ale po co aż tyle adrenaliny.
Asia

5. Data: 2002-09-23 08:37:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <j...@p...gda.pl> napisał(a):

> Czy argumentem umniejszającm winę Fiony będzie fakt, że działała z dobrych
> pobudek?

Jest takie przysłowie o dobrych chęciach. A zachowania "ojej, ojej, grupo, na
pomoc, biją!" wzbudzają moją szczerą niechęć. Już za czasów przedszkolnych
mnie uczono, że należy sobie radzić samemu, jak przeciwnik daje w łeb, to
należy oddać albo zwiewać, w zależności od możliwości, a nie lecieć z płaczem
do pani.

JoP

6. Data: 2002-09-23 08:44:04

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ammjrn$ji0$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> mnie uczono, że należy sobie radzić samemu, jak przeciwnik daje w łeb, to
> należy oddać albo zwiewać, w zależności od możliwości, a nie lecieć z

są ludzie mniej i więcej odporni :-) mnie pobudza to do działania i wtedy
mam daleko gdzieś nawet moją stylistyke pisania :-) adrenalinka hmm to jest
to co daje mi lepiej oddychać :P

Sandra

7. Data: 2002-09-23 08:45:16

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie uczono, że należy sobie radzić samemu, jak przeciwnik daje w łeb, to
> należy oddać albo zwiewać, w zależności od możliwości, a nie lecieć z

chyba powinnam napisać ,która pozwala mi lepiej oddychać e tam ...tak pewnie
zrozumiecie albo i nie :-) o co mi chodzi ...
Sandra

8. Data: 2002-09-23 08:49:14

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> nie powinno mieć miejsca w żadnym wypadku.

Tak masz rację i za to przepraszam.Ale z drugiej strony wyswiadczylam jej
przysluge bo w drugim mailu napisala do mnie ze z tym postem sie pomylila i
chciala wyslac go na grupe.Pozatym poniosly mnie nerwy bo naprawde jeszcze
sie nie spotkalam z tak nieuprzejma osoba.A wiec wybaczcie ,ponioslo mnie.
Zaluje tylko ze na grupie nikt nie moze zdobyc sie na to zeby mnie poprzec
publicznie a prywatnie otrzymuje naprawde mile maile.
Tak wiec chcialam wszystkim sympatycznym ludziom ,ktorzy do mnie napisali
wczoraj i dzis mocno podziekowac.
Pozdrawiam Marzena

9. Data: 2002-09-23 09:30:22

Od: "Magda Zalewska" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fiona" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
> publicznie a prywatnie otrzymuje naprawde mile maile.
> Tak wiec chcialam wszystkim sympatycznym ludziom ,ktorzy do mnie

Odpal sobie http://groups.google.com/ , wpisz MOLNARka, poczytaj, to się
zorientujesz co i jak.

Pozdrawiam
Magda

10. Data: 2002-09-23 09:41:03

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
łeb, to
> należy oddać albo zwiewać, w zależności od możliwości, a nie lecieć

Ty to musiałaś być chol.... ;-)))
Lubię takie !!!

Pozdrawiam
Qwax