przedłużająca się angina

1. Data: 2004-05-30 08:29:20

Temat: przedłużająca się angina
Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mój chłopak od miesiąca choruje na anginę. brał kolejno: Klacid Uno, Ceclor
MR 500 i Sumamed (makrolidy i cefalosporyny), od tygodnia jest leczony
szpitalnie penicyliną. ma niewielką gorączkę (ok. 37,5stC), złe
samopoczucie, nalot na migdałkach, bóle stawów i mięśni. dwukrotnie robiono
mu badania, które wykluczyły mononukleozę.

czy to jest po prostu ciężka angina, czy może jeszcze coś innego?
jeśli ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem, bardzo proszę o odzew.
karolina

2. Data: 2004-05-30 18:05:44

Temat: Re: przedłużająca się angina
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

kragmel ( k...@p...onet.pl ) napisał:
> witam,
> mój chłopak od miesiąca choruje na anginę. brał kolejno: Klacid Uno,
> Ceclor MR 500 i Sumamed (makrolidy i cefalosporyny),
>od tygodnia jest leczony szpitalnie penicyliną.

...a miał wcześniej robiony antybiogram? Może dostawał niewłaściwe leki?
Przez branie antyb. organizm traci odporność. Lepiej go wspomóc...

Niech płucze wodą utlenioną (pomaga!)

Pzdr.
Iwona

3. Data: 2004-05-30 18:48:27

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl.invalid> napisał w wiadomości
> ...a miał wcześniej robiony antybiogram? Może dostawał niewłaściwe leki?

właśnie nie. przed pierwszym antybiotykiem nie zrobiono, a potem to już
chyba traci sens (czy ja się mylę?).
k.

4. Data: 2004-06-02 17:57:03

Od: Lukrecja Borgia <n...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam anginę przez ponad miesiąc, miałam antybiogram i wyszło że
cztery rodzaje antybiotyków ktore zazywalam powinny pomoc ale nie
pomogly...I wreszcie dostalam Rovamycyne i przeszlo szybciutko super
antybiotyk, po prostu kocham go za to... hehe. To jest taki "nietypowy"
antyb. (m.in. na toksoplazmoze w ciazy) i mi pomogl jak juz tracilam
nadzieje.
zycze powodzenia.

choroba???
siniaki