przedłużający się mokry kaszel

1. Data: 2002-01-14 09:01:01

Temat: przedłużający się mokry kaszel
Od: "iwona" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje 5-letnie dziecko kaszle od ponad miesiąca. Uprzedzając pytania - byłam
dwukrotnie u lekarza - dostaliśmy syropy, które nie przyniosły poprawy.
Kaszel jest mokry od samego początku. Mały nie kaszle w nocy. Kaszle w
dzień, niezbyt często, bardzo mokro. Domowe metody (syrop z cebuli, maści
rozgrzewające itp.) odpadają ze względu na alergię (reaguje na cebulę,
czosnek, maliny i wiele innych) i atopowe zapalenie skóry u syna. Oklepuję
plecki kilka razy dziennie. Być może znaczenie ma fakt, że mały przeszedł
wcześniej zapalenie płuc. Mokry kaszel pojawił się miesiąc po skutecznym
wyleczeniu z zapalenia. Czy macie jakieś pomysły skąd ten kaszel i jak się
go pozbyć?

Pozdrowienia
Iwona

2. Data: 2002-01-14 20:09:19

Temat: Re: przedłużający się mokry kaszel
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyleczeniu z zapalenia. Czy macie jakieś pomysły skąd ten kaszel i jak się

czesc moja imienniczko!
piszesz, ze dziecko jest alergikiem, to mogloby rwoniez
wskazywac na przyczyne kaszlu. moja corka kaszlala jak opetana
wlasnie w tym samym wieku i po zazywaniu lekow antyalergicznych
oraz kuracji w postaci inhalacji srodkow przeciwzapalnych pozbyla sie
tego. miala jak to lekarz okreslil, kaszle astamtyczne.
pojdz jeszcze raz do lekarza i porozmawij z nim pod tym katem
iwona

3. Data: 2002-01-14 20:24:59

Od: "iwona" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego. miala jak to lekarz okreslil, kaszle astamtyczne.
> pojdz jeszcze raz do lekarza i porozmawij z nim pod tym katem

A czy Twoja córka kaszlała mokro? Myślałam, że kaszel astmatyczny jest
raczej suchy (sama mam astmę). Lekarz zna dziecko i jego problemy
alergiczne, czyżby coś przeoczył?

Iwona

4. Data: 2002-01-14 22:06:22

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Twoja córka kaszlała mokro? Myślałam, że kaszel astmatyczny jest
> raczej suchy (sama mam astmę). Lekarz zna dziecko i jego problemy
> alergiczne, czyżby coś przeoczył?

kaszel byl mokry i kaszlala w nocy tak, ze czasami trwalo
to kilka godzin, a w dzien szczegolnie kiedy wczesniej miala
wysilek fizyczny, np pobiegala sobie. kiedys powdychanie "budesonid'
chyba tak sie to nazywalo, dwa dni wystarczylo ze kaszel cudownie
ustal, potem juz wdychala inne leki nie pamietam jakie ale teraz
juz nie kaszle ( ma 11 lat)
wydawalo mi sie ze czesto przy astmie sa mokre kaszle z uwagi na
alergiczna wydzieline w drogach oddechowych, ale skoro ty masz astme
to jest duze prawdopodobienstwo jest ze i corka ma jakies skolnnosci do tego.
iwona

5. Data: 2002-01-15 11:33:50

Od: "m00nia" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Oddaj odkszalnieta wydzieline synka do laboratorium
bakteriologicznego na posiew. Przyczyna kaszlu moga byc np.
drozdzaki.
Ja leczylam taki kaszel przez pol roku i dopiero po kuracji
antygrzybiczej przeszlo.

Pozdrowienia
Monika

guzek na piersi-moze torbiel-co robic?