przedluzanie cyklu

1. Data: 2004-09-21 21:16:31

Temat: przedluzanie cyklu
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Panstwa Medykow :)
mam maly problem niby go nie mam ale wole sie upewnic ;]
otoz chodzi mi wlasnie o przedluzenie cyklu miesiaczkowego, aktulanie biore
tzn zaczelam brac po przerwie tabletki Logest jednak koncza sie niedlugo a
ja podtrzebuje przedluzyc cykl tak o 3-5 dni i mam maly problem - mam inne
pudelko Logestu ale juz zaczete, ja teraz koncze obecne opakowanie w
czwartek a na tym "zaleglym" mam te 5 tabletek jednak nie ma tej z
odpowiednikiem piatku i w tym moj maly problem - wiem ze wszystkie 21
tabletek posiada ten sam sklad wiec wydaje mi sie ze moge wziasc tabletke
obojetnie z ktorego dnia prawda? prosze o upewnienie w mnie w mojej teorii
albo o udowodnienie ze sie myle
bede bardzo wdzieczna i dziekuje :]
--
( )''. .''( )
( (Y) )

2. Data: 2004-09-21 23:01:23

Temat: Re: przedluzanie cyklu
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obojetnie z ktorego dnia prawda? prosze o upewnienie w mnie w mojej teorii

wszystkie tabletki Logestu mają taki sam skład wiec spokojnie mozesz wziąc te
5 tabletek dodatkowych

dni tygodnia na opakowaniu maja Tobie ulatwic branie tabletek i nic poza tym

pozdrawiam

Aska

Jak sie uodpornic?
włókniak gruczołu piersiowego