Jak sie uodpornic?

1. Data: 2004-09-21 21:04:15

Temat: Jak sie uodpornic?
Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam juz dosc powoli- ciagle mam klopoty z przeziebieniami, bolace gardlo
itp, z reguly przebiegajace bezgoraczkowo. Np. w czerwcu - zapalenie
oskrzeli ze skurczem, w sierpniu - wirusowe zapalenie gardla, teraz -
paskudne przeziebienie z katarem i kaszlem. Jesli ide do lekarza -
zwolnienie, leki itp , jesli nie ide i probuje "przechodzic" - konczy sie np
2tygodniowym zwolnieniem. W koncu mnie z pracy wywala!
Jak sie uodpornic? Co brac? Moze jakas kuracja, szczepionka - nawet te
paskudne Actimele bede lykac, jak trzeba bedzie, bo juz mam dosc.....
Prosze- doradzcie cos.

Beata

2. Data: 2004-09-21 21:54:53

Temat: Re: Jak sie uodpornic?
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak sie uodpornic? Co brac? Moze jakas kuracja, szczepionka - nawet te
> paskudne Actimele bede lykac, jak trzeba bedzie, bo juz mam dosc.....

Spróbuj białko serwatki z mlekiem i owocami w postaci koktailu, na
śniadanie.
Do nabycia w sklepach kulturystycznych.
Przykłady zastosowania:
http://www.extensor.pl/index.php?strona=dania
Ćwiczenia nie są obowiązkowe!
Pozdrowienia!
Tadeusz

3. Data: 2004-09-22 07:06:09

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <t...@N...pl> cierpiąca katusze napisała w
wiadomości

> Prosze- doradzcie cos.

Głównym organem od którego zależy wydolność układu immunologicznego jest
jelito grube, dlatego jego czystość jest najważniejsza. Najszybciej pomoże
ci seria lewatyw, aby je oczyścić. Szankh prakszalany na jesień bym nie
stosował, bo teraz wątroba jest najsłabsza, a ten zabieg pociąga za sobą jej
oczyszczanie, co zawsze wiąże się ze stresem dla organu.

Szczegóły G.P. Małachow "Oczyszczanie organizmu".

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2004-09-22 09:00:13

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata z adresu t...@N...pl plauszszkami na klawiaturze
wystukał(a):
> Witajcie,
> mam juz dosc powoli- ciagle mam klopoty z przeziebieniami, bolace gardlo
> itp, z reguly przebiegajace bezgoraczkowo.

Jeżeli często zdarzają ci się infekcje górnych dróg oddechowych, to spytaj
swojego lekarza o szczepionkę odpornościową Luivac. Jest to lekarstwo, które
bierzesz przez 28 dni codziennie rano, później 28 dni przerwy i zaczynasz
kolejne opakowanie. Koszt całej kuracji to 150 zł (2x75).

Powodzenia

--

Sana i pierwsze opakowanie Luivac'u
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

5. Data: 2004-09-22 12:46:50

Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Głównym organem od którego zależy wydolność układu immunologicznego jest
> jelito grube, dlatego jego czystość jest najważniejsza. Najszybciej pomoże
> ci seria lewatyw, aby je oczyścić.
--------------
Ekhem...Chodzilo mi o ciut bardziej "tradycyjne medycznie" metody
uodparniania, ale bardzo dziekuje za rade:-)

Pozdrawiam,
Beata

6. Data: 2004-09-22 14:13:27

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <t...@N...pl> napisał w

> Ekhem...Chodzilo mi o ciut bardziej "tradycyjne medycznie" metody
> uodparniania, ale bardzo dziekuje za rade:-)

Branie prochów nic nie pomoże. Na pierwszy rzut oka może to się wydawać
śmieszne, ale to jest metoda znana od tysiacleci i polecana w różnych
systemach medycznych. Najlepiej robić własną uryną, ale z tym są problemy
aby zebrać odpowiednią ilość, no i większość się brzydzi :) W aptekach można
dostać specjalne preparaty do tego zabiegu i stosowny worek z rurką.
Najlepiej wykonać wieczorem. Z własnego doświadczenia mogę polecić, że
lewatywa jest najprostrzym i najskuteczniejszym sposobem na szybką poprawę
zdrowia.

7. Data: 2004-09-22 14:33:30

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Trapez" <t...@p...wp.pl> nakibordził(a):

>Głównym organem od którego zależy wydolność układu immunologicznego jest
>jelito grube, dlatego jego czystość jest najważniejsza.

O! To ciekawe. Mógłbyś to szerzej wyjaśnić? I jeszcze dlaczego lewatywa z
własnej uryny pomaga?
Dziękuję.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>

8. Data: 2004-09-22 19:22:42

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Beata"
<t...@N...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

Czosnek i preparaty pszczele (propolis)
to jedne z najmocniej dzialajacych rzeczy.

Odpowiednia dieta,
I oczywiscie kultura myslowa i slowna.
(mysli w stylu: chora jestem jak to widze, zygac mi sie chce jak cos
tam, i temu podobne)

Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

9. Data: 2004-09-23 07:38:26

Od: "J@rek P" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak sie uodpornic? Co brac? Moze jakas kuracja, szczepionka - nawet te
> paskudne Actimele bede lykac, jak trzeba bedzie, bo juz mam dosc.....

Osobiście polecam saunę i zimne kąpiele w trakcie sauny.
Od kiedy regularnie korzystam zapomniałem już co to jest przeziębienie.
Żadnych problemów ze zdrowiem.
Jest to metoda znana od bardzo dawna, choć w Polsce niezbyt powszechna.

Oczywiście aby korzstać z sauny trzeba być zdrowym (ciśnienie, serce, itp.)

Pozdrawiam,
J@rek

10. Data: 2004-09-23 07:44:05

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości

> O! To ciekawe. Mógłbyś to szerzej wyjaśnić? I jeszcze dlaczego lewatywa z
> własnej uryny pomaga?

Wiele razy o tym pisałem. Jelito grube obiega cały brzuch, stykając się z
większością organów wewnętrznych. Pełni rolę nie tylko wchałania substancji
odżywczych, ale także regulacji temperatury i wiele innych. Jest to organ o
jaki należy zadbać w pierwszym rzędzie, gdyż gdy ono nie jest w dobrym
stanie, cała reszta też nie będzie zdrowa, bo zależy od niego. Układ
immunologiczny mieści się w 80% w ściankach jelita cienkiego i grubego.
Immunoglobuliny (białko o zdolnościach obronnych) w większości produkowane
są w jelitach. Błona śluzowa jelita grubego stanowi pierwszą i najważniejszą
barierę immunologiczną człowieka.
O ważnoci tego organu można poczytać m.in. na stronach odnośnie
hydrokolonoterapii, której nie stosowałem, ale wydaje mi sie, że jest to
wygodna metoda i bardziej wydajna niż zwykła lewatywa.
http://www.colonvita.renado.pl/oferta.html
Oczywiście wszędzie zachwalają, że należy oczyszczać tylko za pomocą tej
metody, ale zwykłej lewatywa też daje radę. Należy pamiętać tylko, że
podczas jej wykonania należy wlać w siebie odpowiednio dużo aby "zalać" całe
jelito, a nie tylko jego końcową część. Oczywiście co jakiś czas pojawia sie
uczucie parcia, które należy przezwyciężyć i dać sobie "upust" dopiero po
jakimś czasie.
A jeśli chodzi o mocz, to płyn jakim wykonujemy jest istotny. Ścianki jelita
grubego dosyć dobrze wchłaniają, bo w końcu do tego służą i woda ma słabe
zdolności oczyszczające. Jest dużo wariantów różnych płynów do lewatywy, od
mleka po roztwory z kwaskiem cytrynowym, ale zawsze są to płyny obce dla
organizmu. Uryna natomiast jest płynem wytwarzanym przez organizm,
posiadającym zdolności antyseptycznie i działa selektywnie na florę
bakteryjną szkodząc jedynie patologicznej. Antyseptyczność jest wielce
wskazana, bo w przypadku oderwania się polipów i kamieni kałowych ze ścianek
jelita, rany łatwiej się goją. Oczywiście jeśli podczas lewatywy pojawią się
jakieś strupy i krew, to tylko będzie świadczyło, że efekt oczyszczania jest
dobry.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

włókniak gruczołu piersiowego