przemiana

1. Data: 2001-05-28 08:49:56

Temat: przemiana
Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..

Male pytanko:
Czy z pesymisty mozna stac sie optymista? Jak myslicie?
I jak tego dokonac?

Milego dnia

izyda

1. Data: 2001-05-28 11:39:07

Temat: Re: przemiana
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Male pytanko:
> Czy z pesymisty mozna stac sie optymista? Jak myslicie?
> I jak tego dokonac?

pesymista - zycie jedna, wielka przeszkoda
optymista - nie dostrzega wiekszosci przeszkod i dlatego wszystko jest dla
niego takie rozowe

obie skrajnosci sa raczej chorobliwe
proponowalbym bardziej wnikliwa analize rzeczywistosci i w rezultacie zdrowy
zloty srodek.

rav

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-05-28 12:10:20

Od: "Gitner" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy z pesymisty mozna stac sie optymista? Jak myslicie?

...można...
zacznij patrzec optymistycznie :)))

1. Data: 2001-05-28 12:22:46

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna
zywy dowod to ja ;)
moze na maxa optymista nie jestem, ale wydaje mi sie ze na pewno jest
lepiej i nie kwekam juz jak 60 latek

kto tego dokonal ?
taka baba... w wielkich bolach
bardzo chialem z nia byc.. ona pokazala mi, ze smece strasznie.. co
prawda nim sie zmienilem bylo juz za pozno, ale chyba i tak wyszlo na
dobre

1. Data: 2001-05-28 12:30:21

Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izyda <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9et3m7$sg4$...@n...tpi.pl...
> Witam..
>
> Male pytanko:
> Czy z pesymisty mozna stac sie optymista? Jak myslicie?
> I jak tego dokonac?

podobno nie mozna
czlowiek rodzi sie juz ze sklonnosciami bycia optymista czy pesymista
mozna to juz zauwazyc na przykladzie malych dzieci

1. Data: 2001-05-28 12:41:28

Od: "baaaa" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"izyda" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam..
>
> Male pytanko:
> Czy z pesymisty mozna stac sie optymista? Jak myslicie?
> I jak tego dokonac?

Wiarą....
Jednak nawyki emocjonalne zmienia się laaaaaataaaaaamiiiiii....
I trzeba to wszystko opierać na jakiejś solidnej bazie bezpieczeństwa
emocjonalnego, które nie ucieka gdy się zaczynają pojawiać wątpliwości...
I nie krępuj się być pesymistką ;)
Gdy się jest zadowolonym z tego jakim się jest... to optymizm sam
przychodzi...

j...

1. Data: 2001-05-28 13:07:33

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> bardzo chialem z nia byc.. ona pokazala mi, ze smece strasznie.. co
> prawda nim sie zmienilem bylo juz za pozno, ale chyba i tak wyszlo na

No wlasnie!
Chodzi mi o mojego faceta. :)
Taki z niego pesymista. Kocham go bardzo, ale te jego nastroje skutecznie
mnie oslabiaja. Mowi, ze chce sie zmienic, tylko ze sam sobie nie da rady.
No i wlasnie co ja moge zrobic?
Zagrozic zerwaniem???

Szczescie, ze ja jestem troche badziej optymistyczna, bo tak to bysmy tylko
siedzieli i biadolili. :)

Pozdrawiam
izyda

1. Data: 2001-05-28 13:14:23

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludwika"
> podobno nie mozna
> czlowiek rodzi sie juz ze sklonnosciami bycia optymista czy pesymista
> mozna to juz zauwazyc na przykladzie malych dzieci

Oj nie. To nie chodzi raczej o to.
Powiem tak: momi zdaniem bardziej niz urodzenie wplywa na to otoczenie,
rodzina i to, co zdarzylo sie w dziecinstwie.
I własnie - jak pogodzic sie z trudna przeszloscia, jak to zaakceptowac,
itd.
Bo ten pesymizm wlasnie tam ma swoje zrodlo. Jak odwrocic bieg rzeki??

izyda

1. Data: 2001-05-28 13:24:19

Od: "izyda" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"baaaa":
> "izyda" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Wiarą....

A co zrobic jesli tej wiary zabraknie. Gdy stanie sie cos, co zburzy wszelka
wiare i nadzieje?...

> Jednak nawyki emocjonalne zmienia się laaaaaataaaaaamiiiiii....

Tak wiem... Tu chodzi o mojego chlopaka (przepraszam nie napisalam
wczesniej)... Trzeba miec duzo cierpliwosci... Z mojej strony rowniez..

Pozdrawiam
izyda

1. Data: 2001-05-28 13:47:58

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 May 2001, Gitner wrote:

> ...można...
> zacznij patrzec optymistycznie :)))

Nawet jeśli zdefiniujesz "patrzenie optymistycznie" (co jest trudne), to i
tak nie powiedziałeś najważniejszego - co może sprawić że ktoś zacznie
w ogóle chcieć patrzeć optymistycznie?

--
GSN

Prośba-Strelau - Pilne!!!