przemozna chetka na drzemke

1. Data: 2007-05-25 05:42:24

Temat: przemozna chetka na drzemke
Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tak od czasow studiow (z 7-8 lat) - jak trafie na jakies malo
interesujace zebranie, wyklad, czy inna tego typu aktywnosc (a raczej brak
aktywnosci), gdzie ode mnie sie nic nie wymaga, a co najwyzej uwagi i
nasluchu, to normalnie wlacza mi sie screensaver i od razu zamykaja mi sie
oczy. Na studiach dochodzilo do tego, ze przyjezdzalem na plac grunwaldzki i
juz to czulem, a na sali wykladowej od razu glowa leciala w dol.

Ale wystarczy nawet najbanalniejsza aktywnosc - granie w pasjansa na
palmtopie (mam podzielna uwage), czy koniecznosc wymyslenia czegos - no
konkretnie pracy szarych komorek, a przypadlosc znika, jak reka odjal.

Z podobnych przyczyn wieczorami najlepiej oglada mi sie film w TV siedzac
jednoczesnie przy kompie i cos robiac, ciut gorzej siedzac na tapczanie i
tylko ogladajac, ale juz kompletnie nie da rady, jak lozko jest rozlozone i
mam ogladac na lezaco - od razu zasypiam.

Nie powoduje ten 'problem' u mnie bezsennnosci ;) W koncu jest to dosc
logiczne - brak aktywnosci, to niech sobie 'procesor' przejdzie w tryb
uspienia, ale z ciekawosci pytam. No i przydaloby sie nie zasypiac, jak boss
przemawia =D

--
Olleo

2. Data: 2007-05-25 06:50:38

Temat: Re: przemozna chetka na drzemke
Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i przydaloby sie nie zasypiac, jak boss
> przemawia =D
>
> --
> Olleo

Ano przydaloby sie :-)
mnie to wyglada na uzaleznienie od kompa hehehe jest komp nie spisz ,nie ma
kompa spisz:-)

bol 'gardla' ale obok
oczyszczanie a dziwne stolce - troche dziwne pytanie
Jak bez lekow obnizyć ciśnienie w 3 minuty..
symetryczne zaniki korowe
tłumaczenie dokumentacji medycznej