przepisy

1. Data: 2000-01-03 12:34:22

Temat: przepisy
Od: Paweł Durka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto mi prześle ciekawe przepisy na pizze itp. ?
Z góry dzięki !!!

d...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-04 13:28:41

Temat: Re: przepisy
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje wszystkim za sugestie .. narazie mam spokoj (choc bardzo
niepozadany), poniewaz Bardzo Mily Czlowiek ma zapelenie watroby wiec
"jedziemy" na gotowanym albo pieczonym w folii miesku chudym, duszonych
roznych warzywkach i owocach, i innych jakis takich rzeczach jak dla malych
dzieci. I nie narzeka :)))))

Pozdrawiam serdecznie i noworocznie :))))

Marta

1. Data: 2000-01-11 17:54:44

Od: Iwona Maszczyńska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Durka wrote:

> Kto mi prześle ciekawe przepisy na pizze itp. ?

ciasto:
30 dkg mąki,
20 g drożdzy,
1/8 l letniej wody,
1/2 lyżeczki soli,
2 łyżki oliwy.
Mąkę wsypać do miski, zrobić wgłębienie i wkruszyć drożdze. Zalać letnią
wodą, zrobić rozczyń i odstawić w ciepłe miejsce na 15 minut. Dodać sól
i oliwę. Wymieszać i zagnieść ciasto. Odstawić na 30 min.
Piecze się to razem z dodatkami ok. 25 minut w temp. 200 st.

Na górę można dać co kto lubi. Ja daję:
35 dkg pieczarek (podsmażonych wcześniej, można od razu doprawić),
groszek, kukurydzę,
usmażone i pokrojone w plasterki piersi z kurczaka,
(świeże pomidory w plasterkach, jeżeli ktoś lubi)
całość posypuję duuużą ilością startego na wiórki sera zółtego posypuję
pieprzem i oregano i do pieca.
Mojemu mężczyźnie smakuje
Iwona

Re: Witam