przepraszam czy tu biją:))

1. Data: 2003-05-07 09:07:40

Temat: przepraszam czy tu biją:))
Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc nazywam sie Agata i jestem ze słubic..teraz koncze 3 klase liceum i
zastanawiam sie (no i nie tylko) nad wygraniem za rok medycyny..tak wiec
jezeli mozna poczytalabym sobie co tu wypisujecie ciekawego:) obiecuje byc
cicho i nikomu nie przeszkadzac:)

pozdrawiam:)

2. Data: 2003-05-07 09:21:19

Temat: Re: przepraszam czy tu biją:))
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiec
> jezeli mozna poczytalabym sobie co tu wypisujecie ciekawego:)

Takie nastawienie do życia (??) i to na jego początku ;-)) to się
raczej kwalifikuje na grupę [pl.sci.psychologia] ;-)))

A tak na serio to Witam i życzę wiele szczęścia (a jak pójdziesz na
medycynę to mam nadzieję że będziesz "Lekarzem" a nie "lekarzem")

Qwax

3. Data: 2003-05-07 11:21:31

Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wygraniem za rok medycyny..tak wiec<
Witam
o to chyba tak zwana freudowska pomyłka. Myślę, że nie powinnaś tylko
słuchać, a aktywnie wlączyć się do dyskusji. Będzie ciekawiej.
Pozdrawiam
jeykey

Odciski - dobra maść lub preparat by usunąć...
Bilirubina- w moczu
Ginekolog we Wrocławiu poszukiwany
PZU
pytanie o leki antydepresyjne