Odciski - dobra maść lub preparat by usunąć...

1. Data: 2003-05-07 08:08:33

Temat: Odciski - dobra maść lub preparat by usunąć...
Od: "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na stopie zrobil mi sie malutki odcisk, walcze z nim od miesiaca, metodami
konwencjonalnymi (scieranie naskorka, probowalem go wyciac-ale nie mam
odpowiedznich narzedzi) i jak dotad nie udalo mi sie go zwalczyc.
I teraz pytanie, co mozecie polecic jako naprawde skutecny srodek, by sie
pozbyc tej niedogodnosci. Od razu mowie, ze preparat o nazwie AB czy jaks
tak nie dziala.

Woxy Ivanhoee

2. Data: 2003-05-07 08:14:42

Temat: Odp: Odciski - dobra ma?ć lub preparat by usunąć...
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Woxy Ivanhoee <_...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9aet8$f23$...@n...onet.pl...
> [...]
> pozbyc tej niedogodnosci. Od razu mowie, ze preparat o nazwie AB czy jaks

...są gotowe plastry usuwające odciski, np produkcji Sholla, zauważyłam, że
większość takich preparatów ma podobny skład (kwas acetylosal.?).. ..ale
oprócz środka do usuwania odcisków ważne jest też, aby to miejsce nie było
ponownie podrażniane, bo cała praca na nic.. ..sprawdź, czy obuwie w tym
miejscu nie uciska, a dodatkowo można miejsce zabezpieczyć jakąś osłoną, np.
ochraniaczami z otworem na środku, też można kupić gotowe... ..a w dawnych
czasach, gdy sama "walczyłam" z odciskiem, wyprodukowałam sobie taką osłonkę
ze zwykłego plastra, sklejonego z kilku warstw, z otworem wyciętym
nożyczkami.. :-)))

powodzenia,
Agata

3. Data: 2003-05-07 09:59:12

Temat: Re: Odciski - dobra ma?ć lub preparat by usunšć...
Od: "Jey Key" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
plastry usuwające odciski, np produkcji Sholla, zauważyłam, że
> większość takich preparatów ma podobny skład (kwas acetylosal
Witam
chyba kwas salicylowy
Pozdrawiam
jeykey

4. Data: 2003-05-07 10:00:29

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jey Key <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9alel$m63$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>zauważyłam, że większość takich preparatów ma podobny skład (kwas
> [...]

..a, bardzo możliwe!.. :-))

pozdrawiam,
Agata

Bilirubina- w moczu