przeterminowana maść ;/

1. Data: 2005-07-29 21:15:58

Temat: przeterminowana maść ;/
Od: "A.W" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Chciałam spytać czym może skończyć się zastosowanie przeterminowanej
maści na rane po oparzeniu.
Posmarowałam ranę maścią/kremem od znajomej-Dermazin (nie sprawdzając
uprzednio daty ważności).
Data ważności była do marca'05. Jak na razie nie zaobserwowałam niczego
niepokojącego.

Pozdrawiam
Andzela.

2. Data: 2005-07-29 22:22:21

Temat: Re: przeterminowana maść ;/
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jednorazowe zastosowanie maści przeterminowanej o 4 miesiące prawdopodobnie
nie skończy sie źle. ale juz sie nia nie smaruj.

3. Data: 2005-07-29 23:03:12

Od: "A.W" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):
> jednorazowe zastosowanie maści przeterminowanej o 4 miesiące prawdopodobnie
> nie skończy sie źle. ale juz sie nia nie smaruj.

już ją wyrzuciłam,w aptece polecono mi coś innego (z aloesem)
pozdrawiam
A.W

gazy
czasopisma Nature