przeziębienie a wyciek z pochwy

1. Data: 2002-03-22 15:40:32

Temat: przeziębienie a wyciek z pochwy
Od: "Trinity" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 dni jestem mocno zaziębiona, gardło boli i w kościach łamie tak, jakby
ktoś przekręcał je przez maszynę. Oprócz tych typowych grypowych objawów
zauważyłam u siebie wodnisty wyciek z pochwy. Można zażartować, że to
"katar" w tym miejscu się zrobił, ale ja jestem tym lekko zaniepokojona. Czy
ktoś wie coś na ten temat?
Trinity

2. Data: 2002-03-22 19:32:36

Temat: Re: przeziębienie a wyciek z pochwy
Od: "Agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, to musi byc normalne...
Od kilku dni tez meczy mnie angina i tez mam taki 'katar' :) (jest nawet
silniejszy niz ten z nosa!)
Ale juz powoli przechodzi, wiec chyba nie ma sie czym martwic.

Zdrowiej szybko!
Agatka

Użytkownik Trinity <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7fj7n$556$...@n...tpi.pl...

> [...]
> zauważyłam u siebie wodnisty wyciek z pochwy. Można zażartować, że to
> "katar" w tym miejscu się zrobił, ale ja jestem tym lekko zaniepokojona.

syndrom suszonej sliwki
Przeziębienie
Ta sama prosba
Co to cytomegalia czy jakos tak?