przeziębienie a zabieg laparoskopii??

1. Data: 2005-03-04 21:09:20

Temat: przeziębienie a zabieg laparoskopii??
Od: "sedyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dopadło mnie przeziębienie a na wtorek mam zaplanowany zabieg
laparoskopii.Stąd moje pytanie czy zabieg może zostać odwołany jeśli do wtorku
się nie wyleczę??

2. Data: 2005-03-05 07:24:45

Temat: Re: przeziębienie a zabieg laparoskopii??
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sedyta" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie dopadło mnie przeziębienie a na wtorek mam zaplanowany zabieg
> laparoskopii.Stąd moje pytanie czy zabieg może zostać odwołany jeśli do
wtorku
> się nie wyleczę??

Witam!

Zabieg musi zostać odwołany - jeżeli może czekać oczywiście.
Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2005-03-05 08:08:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Mar 2005, sedyta wrote:

> Właśnie dopadło mnie przeziębienie a na wtorek mam zaplanowany zabieg
> laparoskopii.Stąd moje pytanie czy zabieg może zostać odwołany jeśli do wtorku
> się nie wyleczę??

jesli jest to zabieg planowy to tak ...

P.>
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

zapalenie gęsiej nóżki
Tarczyca T3 T4 TSH
Nadczynność tarczycy a wysiłek fizyczny.
densytometria?
prosze o pomoc