przeziebienie barkowe

1. Data: 2007-08-15 19:21:18

Temat: przeziebienie barkowe
Od: krzysztof <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witm ,
przytrafilo mi sie cos dziwnego czego nie rozumiem.
W czwartek zaczl bolec mnie bark.
W piatek bolal dalej.
W sobote bolal bardziej - tak ze mialem trudnosci z glebokim braniem
oddechu i kreceniem glowa. Poza tym czulem sie bardzo dobrze - i
interpretowalem to sobie ze mnie zawialo.
W sobote po poludniu poczulem uklucie w ledzwiowej czesci kregoslupa .
I od tego momentu w ciagu trzech godzin - bol gardla, bol glowy i
nadciagajacy katar - normalne przezienbienie (ale normalnie zabiera to u
mnie przeziebieniu dzien ,dwa zanim dojdzie do takiego stanu) ale bol
barku i w ledzwiu kompletnie zniknal.
To glupie ale wyglada to jakby cos siedzialo w barku, przelamalo jakas
bariere i wyszlo jako przeziebienie. Co o tym myslec ?

2. Data: 2007-08-15 19:41:59

Temat: Re: przeziebienie barkowe
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To glupie ale wyglada to jakby cos siedzialo w barku, przelamalo jakas
> bariere i wyszlo jako przeziebienie. Co o tym myslec ?

Chyba Cię przewjało! Ja tak mam po przewjaniu.
Jolka

Pytanie o odchudzanie
Jak szybko do ginekologa?
serwis medyczny