zatkane uszy

1. Data: 2007-08-16 10:07:54

Temat: zatkane uszy
Od: uchacz <u...@n...kom> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy zatkane uszy moga powodowac odczucie "ciezkiej glowy" lub jakby
lekkich zawrotow glowy?

czy jest jakis domowy sposob na odetkanie (np jakies plukanie) czy tylko
do laryngologa?

dzieki

2. Data: 2007-08-16 11:18:45

Temat: Re: zatkane uszy
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "uchacz" <u...@n...kom> napisal w wiadomosci
> [...]
> lekkich zawrotow glowy?
>

> czy jest jakis domowy sposob na odetkanie (np jakies plukanie) czy tylko

Tylko do laryngologa!
Wezmie taka szpryce i odetka prawdopodobnie zalegajaca woskowine!
A w domu to lepiej nic samemu z uszami nie robic a juz napewno odtykac
poprzez wlewanie czegos tam!
Jolka

3. Data: 2007-08-16 11:37:46

Od: uchacz <u...@n...kom> szukaj wiadomości tego autora

niusy.onet.pl wrote:

> Tylko do laryngologa!
> Wezmie taka szpryce i odetka prawdopodobnie zalegajaca woskowine!
> A w domu to lepiej nic samemu z uszami nie robic a juz napewno odtykac
> poprzez wlewanie czegos tam!

tak tez myslalem, a ten zabieg juz znam, niestety to mi sie powtarza.

a co z objawami? moga byc tym powodowane?

pzdr

4. Data: 2007-08-16 12:29:54

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sie, 13:37, uchacz <u...@n...kom> wrote:

> tak tez myslalem, a ten zabieg juz znam, niestety to mi sie powtarza.
> a co z objawami? moga byc tym powodowane?

Jak najbardziej moga (podraznienie blednika), aczkolwiek nie musza.

Maja

5. Data: 2007-08-16 12:54:50

Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

Polecam krople od uszu Cerumex są bardzo pomocne przy tego typu
dolegliwościach, zanim oczywiście pójdziesz do laryngologa. Pozdrawiam.

> [...]
> Wezmie taka szpryce i odetka prawdopodobnie zalegajaca woskowine!
> A w domu to lepiej nic samemu z uszami nie robic a juz napewno odtykac

przeziebienie barkowe
Pytanie o odchudzanie
Jak szybko do ginekologa?
serwis medyczny