przygarne muline

1. Data: 2009-03-11 13:29:09

Temat: przygarne muline
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,moze ktos podczas wiosennych pozadkow znajdzie jakas niepotrzebna muline
lub kordonek,to ja bardzo chetnie przygarne takie skarby.
serdecznie dziekuje i pozdrawiam

m...@b...pl

2. Data: 2009-03-11 14:03:16

Temat: Re: przygarne muline
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@b...pl pisze:
> Witam,moze ktos podczas wiosennych pozadkow znajdzie jakas niepotrzebna muline
> lub kordonek,to ja bardzo chetnie przygarne takie skarby.
> serdecznie dziekuje i pozdrawiam

Przygarniesz to kupisz czy wezmiesz za darmo?

Mam troche mulin pozostalych po zestawach, ale choc te kilka zlotych bym
za nie wziela ;) Doloze nawet wzory ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

3. Data: 2009-03-11 14:19:50

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przygarniesz to kupisz czy wezmiesz za darmo?
>
> Mam troche mulin pozostalych po zestawach, ale choc te kilka zlotych bym
> [...]

przygarne,to znaczy za darmo,a te pare groszy to ile?

4. Data: 2009-03-11 14:31:01

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@b...pl pisze:
> muline

> przygarne,to znaczy za darmo,a te pare groszy to ile?

Zajrzyj na priv.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

5. Data: 2009-03-13 13:28:08

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zajrzyj na priv.

A jakiegoś Merola albo chociaż Beemy nie masz? Bo gdyby ci się znalazł
podczas wiosennych porządków, to ja bym przygarnęła. Albo jakiś bohomaz
Majtejki albo innego Pikasia. Może być też dom z ogródkiem albo
kamienica - nawet nie będę wybrzydzać.

6. Data: 2009-03-14 09:01:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> [...]
> podczas wiosennych porządków, to ja bym przygarnęła. Albo jakiś bohomaz
> Majtejki albo innego Pikasia. Może być też dom z ogródkiem albo

Mieszkanie 2-pokojowe moze byc? Akurat mam na sprzedaz ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

7. Data: 2009-03-14 09:24:59

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkanie 2-pokojowe moze byc? Akurat mam na sprzedaz ;)

Znalazło ci się przy wiosennych porządkach? Było zasypane śniegiem czy
włóczką?

8. Data: 2009-03-14 09:30:54

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> Znalazło ci się przy wiosennych porządkach? Było zasypane śniegiem czy
> włóczką?

Wystarczy, ze po oczyszczeniu z wloczek zrobilo sie pzrestronniejsze.

Skonczmy juz, ok? ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

9. Data: 2009-03-14 20:01:48

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy, ze po oczyszczeniu z wloczek zrobilo sie pzrestronniejsze.
>
> Skonczmy juz, ok? ;)
>
> th
>

> --
> http://nitkowo.bloog.pl/

Widze ze swietnie sie bawicie,moze ktos ma jeszcze jakas zlota mysl do
dodania,no dalej ulzyjcie sobie

10. Data: 2009-03-15 09:30:05

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości

pzrestronniejsze.

> Widze ze swietnie sie bawicie,moze ktos ma jeszcze jakas zlota mysl
do
> dodania,no dalej ulzyjcie sobie

O, wybacz, Pani, że nie poczekałam na Twoje przyzwolenie! Biję się w
biust, nakładam na się wór po kartoflach i idę się wytarzać w
popiele. Czy jest choć cień szansy, że dasz się udobruchać?
Gdyby ktoś o mnie pytał, jestem w łazience, zalana łzami.*

* (cytat z pewnego filmu).

xxx - Anchor- piesków szukam...
prośba o przetłumaczenie - niemiecki
[ot] krakowskie spotkanie w marcu