przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(

1. Data: 2005-05-03 16:58:58

Temat: przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(
Od: "Jepic" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi

moj tato jest chrzestym chlopca-dziecka swojej siostry... i poprosil mnie
bym doradzila co ma z takiej okazji kupic ...
problem jest taki:
- rodzinka mieszka w Niemczech i jest zamozna
- chlopak ma juz rower, komputer, aparat cyfrowy, zegarek i wiekszosc tych
"typowych" prezentow
- tato na prezent przeznaczyc moze jakies 400 zl
- nie chce dawac pieniedzy bo kwota jaka by dal uznana by zostala za
"smieszna"

przykre ze swieto takie sprowadza sie do dawania prezentow, ale co zrobic ?
i co ja mam mu doradzic skoro sama nie mam pojecia ? - pomozcie prosze

Jepic

2. Data: 2005-05-03 17:17:46

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jepic" wrote
> przykre ze swieto takie sprowadza sie do dawania prezentow, ale co zrobic
?
> i co ja mam mu doradzic skoro sama nie mam pojecia ? - pomozcie prosze

Czy to ta rodzina domaga się prezentów?

Małgoszka

3. Data: 2005-05-03 20:47:20

Od: sveana <s...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Jepic wrote:
> [...]
> i co ja mam mu doradzic skoro sama nie mam pojecia ? - pomozcie prosze

Może coś akcentującego polskość - pamiątka jakiegoś rodzaju?

--
sveana
Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

4. Data: 2005-05-04 06:23:51

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sveana" <s...@N...com> napisał w wiadomości
> Może coś akcentującego polskość - pamiątka jakiegoś rodzaju?

Na przykład Biblię po polsku?

Pozdrawiam
Orka

5. Data: 2005-05-04 07:52:45

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:

> Użytkownik "sveana" <s...@N...com> napisał w wiadomości
>
> Na przykład Biblię po polsku?
>
> Pozdrawiam
> Orka

Dla przykładu:
http://www.prodoks.pl/new/index.php?opc=tree&id=75
szeroki wybór:
http://150.254.193.77/pallottinum/abc/index.php?lp=c
a&id=1
ja bym wybrał np. Globisza:
http://150.254.193.77/pallottinum/abc/index.php?lp=p
d&id=462

Jako prezent uzupełniający - dla rodziców/perspektywiczny:
http://www.poczytaj.pl/?sesja=&akcja=czytaj_wiecej&k
siazka=3478
IMO ma wysokie współczynniki jakości/ceny oraz przystępności
- wyjaśnia na wiele "współczesnych" pytań i nieporozumień nt. JPII.
[Jej wartość oszacowałbym podobnie, jak w tej anegdocie:
- za to że kupiłem - 1$; - za to, że wiedziałem co - 999$]
Generalnie chętnie zarekomendowałbym tę właśnie książkę jako
ogólnonarodowy dar od Polaków dla Niemców, gdyby zaistniało coś takiego
(darujemy i prosimy o podarowanie ;-)

Jacek J.
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

6. Data: 2005-05-04 08:35:40

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przykre ze swieto takie sprowadza sie do dawania prezentow, ale co zrobic ?

bo ludzie czujac kase sami robia szopki z tego rodzaju "swiat" ,czyli
sami sobie .
p.

7. Data: 2005-05-05 08:09:33

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jepic" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bym doradzila co ma z takiej okazji kupic ...
> problem jest taki:
> - rodzinka mieszka w Niemczech i jest zamozna

I dlatego moze kupic wspanialy prezent komunijny :
-Biblię - moze byc pieknie ilustrowana, lub podreczna
-Atlas Miejsc Świętych - przepiekny dostala corka na komunie
-Inny piekny album o tematyce religijnej
-Jedna z ksiazek JPII
To nie bedzie prezent na rok, lecz na cale zycie
Pozdrawiam Kasia (szczesliwa, ze poslala corki do wczesnej komunii, starsza
nie wiedziala, ze z tej okazji dostaje sie jakiekolwiek prezenty :))

Dlugi weekedn a przedszkole
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
Nerwowe dziecko
[spam] :: oddam 71 czasopism dla rodziców :: Poznań ::
Re: Gdzie na wakacje???