przyjmiecie mnie?

101. Data: 2006-06-21 18:34:31

Temat: Re: przyjmiecie mnie?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz"

> A moja niedawno wysępiona jakaś taka delikatniutka w porównaniu ze
> zdjęciową :-(
> Fakt, że obsępiony nie rozpieszczał jej ale mimo wszystko coś nie tak

Ja tak sobie luźno rzuciłam ... być może to nie marzanka ... Nie mam jej
w ogrodzie (a szkoda) ale takie coś mniej więcej widzę z wysokości pleców
Galei w lesie ;-)

Serdecznie Miłka

102. Data: 2006-06-21 19:04:42

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała:

> Za wyjątkowo udane uważam zestawienie świecznicy o bordowych liściach z
> siewakami 'Samobora' i ciapkatymi brunerami.

A ta swiecznica to jaka odmiana? Ja mam brunette i jest zdecydowanie
jasniejsza. Czy to kwestia oswietlenia?

Jaga

103. Data: 2006-06-21 19:39:24

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Ja tak sobie luźno rzuciłam ... być może to nie marzanka ... Nie mam jej
> w ogrodzie (a szkoda) ale takie coś mniej więcej widzę z wysokości pleców
> Galei w lesie ;-)

Raczej marzanka.
Na zdjęciach taBaza wygląda tak samo jak na zdjęciu Ani. Nie sądzę, abyś
się pomyliła. W atlasie roślin też bardziej wypasiona niż moja, choć
bardzo podobna. Ja dostalam z raczej suchego miejsca ,dlatego być może
jest taka cienka. Obsępiony jest naszym działkowym ekspertem.
Jutro się dokładniej przyjrzę i porównam z opisem.

Pozdrawiam, Barbara

104. Data: 2006-06-21 20:30:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jun 2006 21:04:42 +0200, Agnieszka Biernacka napisał(a):

> A ta swiecznica to jaka odmiana? Ja mam brunette i jest zdecydowanie
> jasniejsza. Czy to kwestia oswietlenia?

Też mam brunette.
Możliwe, ze to kwestia miejsca i światła, ze w zbyt ciemnym miejscu
zielenieje.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

105. Data: 2006-06-21 20:37:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Raczej marzanka.
> Na zdjęciach taBaza wygląda tak samo jak na zdjęciu Ani. Nie sądzę, abyś
> się pomyliła.

Ja już nie mówię o liściach, ale nie widzisz różnicy w kwiatach?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

106. Data: 2006-06-21 20:38:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jun 2006 21:39:24 +0200, Barbara Miącz napisał(a):

> [...]
> jest taka cienka. Obsępiony jest naszym działkowym ekspertem.
> Jutro się dokładniej przyjrzę i porównam z opisem.

Nie wiem co jest na zdjęciach Ani, ale to rczej nie marzanka.
No i gołym okiem widać różnice między tymi roślinami (u Ani i w Tabazie).

Marzanka ma znacznie delikatniejsze liscie, weższe płatki i kolorek
jaśniejszy.
Bywa też ekspnsywna na dobrej wilgotnej glebie.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

107. Data: 2006-06-21 20:47:56

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Marzanka ma znacznie delikatniejsze liscie, weższe płatki i kolorek
> jaśniejszy.
> Bywa też ekspnsywna na dobrej wilgotnej glebie.

Hmm, wiele razy obiecuję sobie że tym razem wezmę aparat do lasu, ale
jak zsiądę to jest prawdopodobne że wrócę piechotą ;-)

Serdecznie Miłka

108. Data: 2006-06-22 06:45:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Hmm, wiele razy obiecuję sobie że tym razem wezmę aparat do lasu, ale
> jak zsiądę to jest prawdopodobne że wrócę piechotą ;-)

Na zdjęcia jedź rowerem, albo z drugim koniem ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

109. Data: 2006-06-22 08:43:29

Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mia63" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> No nareszcie. Bo już myślałem żeś wyłącznie kobitolubna
> ;-)))
>
> A ucz się ucz. Jak już taką masz chęć uczenia się to nic
> na to zboczenie nie poradzimy.
> :-)))
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Zebys Ty wiedział ile czasu spędzam na necie , ucze sie, ucze a wiedza
zamiast do głowy do lasu idzie.:-)))) ki diabeł?:-)))

Również pozdrawiam niemniej pogodnie ( oczko)
Ula-mia

110. Data: 2006-06-22 15:54:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> Na zdjęcia jedź rowerem, albo z drugim koniem ;)

Nieee, ja się nie lubię męczyć rowerem :-(
Poza tym chodzi o to żeby zwierza wyprowadzić na spacer ;-)

Serdecznie Miłka

Piwonia ludlowii
Valeriana supina
Mszyce