przyjmiecie mnie?

91. Data: 2006-06-20 15:53:10

Temat: Re: przyjmiecie mnie?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka"

> PS. Ogladalam wczoraj Jacka, slicznie sie rozrasta, pod koniec lata bede
go
> dzielila i wysle Ci wczesna jesienia jak sie ladnie ukorzeni.

Ha ha, a ja mam Jacka Mrozika :-)
Ale dziękuję za chęci, spójrz w bazę kto szuka a będziesz mieć już plusika
na wymianę ;-)

Serdecznie Miłka

92. Data: 2006-06-20 15:59:08

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:

> Ha ha, a ja mam Jacka Mrozika :-)
> Ale dziękuję za chęci, spójrz w bazę kto szuka a będziesz mieć już plusika
> na wymianę ;-)

Jak masz, to sobie sama rozsadze ;) Jak na razie widze tylko jedna wade
tabazy - nigdy nie jestem pewna przy osoba na grupie i w bazie to ta sama ;)
Chociaz zalozylam, ze Milka i konie to jednak Ty ;)

Jaga (tez koniowata ;)

93. Data: 2006-06-20 16:57:50

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> A do Ani, skoro wysechł to nie masz się co zabierać do pełników, one lubią
> bagienka takie jak moje :-)

Nie jest tak żle. U mnie trudno o bagienko. Ponieważ są to rośliny
łąkowe, rosną u mnie w zasięgu pompy. I kwitną :-)

Pozdrawiam, barbara

94. Data: 2006-06-20 21:13:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

;)
> Chociaz zalozylam, ze Milka i konie to jednak Ty ;)

Też tak uważam i dlatego w bazie również posługuję się imieniem.

Serdecznie Miłka

95. Data: 2006-06-20 22:54:46

Temat: Re: przyjmiecie mnie?(dlugie)
Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:0213.00000018.4497dcc7@newsgate.onet.pl mia63

> Hejka. Tak sobie myślę, że mogłabyś uhonorować tych z listy jakimiś
> chociażby skromnymi dyplomami uznania, Urszulko. ;-) W końcu to jedyni,
> którzy wykazali się kulturą osobistą. :-)
> Pozdrawiam galanteryjnie Ja...cki

Lista osób jest baaaardzo dluga....;-))Zamiast dyplomów proponuję lampke
dobrego trunku dla ludzi o wytrawnym guscie..."chateau Lafite Rothschild'87
kolor tinto lub bordeaux "Laverge " -pieknie czerwone kupazowane- z nuta fiołków
( zeby nie było, ze nic o roslinach :-))))

Obiecujaco Ula mia...

96. Data: 2006-06-20 23:53:23

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatostany przy takiej masie zieleni.
> Ładnie też wygląda ciemna, kardynalska czerwień z wiciokrzewem.
> U mnie łubin był czymś w rodzaju "zapychacza" - sadziłam go wszedzie tam
> gdzie zostawały mi puste miejsca czekające na nowe rośliny.

> I z innej beczki - irysy syberyjskie, dołem również bodziszek

> Generalnie bodziszki są bardzo wdzięczne, większość rośnie prawie w każdych
> warunkach i dobrze się komponują z innymi bylinami, zwłaszcza takimi o
> zupełnie innym kształcie liści.
> Moje ulubione gatunki to wielkopłatkowy, Endresa i sanguineum.

Dodałam do listy poszukiwanych/chetnie posepiłabym, ale na ten czas nie mam
czym dzielic....wiec : specjalnie dla Ciebie :lody "pocałunek Cyrano de
Bergerac" (płona i parzą:)))oraz maliny na lozu z liscia sałaty...tez roslina:-)))
Serdeczne dzieki za podpowiedzi:-)
Ula

97. Data: 2006-06-21 07:30:30

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mia63 napisał:

> [...]
> kolor tinto lub bordeaux "Laverge " -pieknie czerwone kupazowane- z nuta fiołków
> ( zeby nie było, ze nic o roslinach :-))))

Wiosna się skończyła, Komendancie ;-)

Pozdrawiam upalnie, Barbara

98. Data: 2006-06-21 13:40:29

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e7ase1$2i$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Wiosna się skończyła, Komendancie ;-)

Hejka. Ale widać, że upały dokuczają nawet stalowym magnoliom. :-)
Komendant zapewne siedzi w cieniu winozarośli a ja skromny refernet muszę
pracować mimo ryzyka udaru. ;-)
Pozdrawiam dyspozycyjnie Ja...cki

99. Data: 2006-06-21 14:53:44

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mia63" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

No nareszcie. Bo już myślałem żeś wyłącznie kobitolubna
;-)))

> no co, ucze sie, moge ??:)))

A ucz się ucz. Jak już taką masz chęć uczenia się to nic
na to zboczenie nie poradzimy.
:-)))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

100. Data: 2006-06-21 16:58:10

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> A to jest zapewne marzanka wonna (Galium odoratum) albo co innego ;-)

A moja niedawno wysępiona jakaś taka delikatniutka w porównaniu ze
zdjęciową :-(
Fakt, że obsępiony nie rozpieszczał jej ale mimo wszystko coś nie tak

Pozdrawiam, Barbara

Piwonia ludlowii
Valeriana supina
Mszyce