przyjmiecie mnie?

81. Data: 2006-06-20 12:00:51

Temat: Re: przyjmiecie mnie?
Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No z tym łubinem to dałeś do pieca.
> Ogród bez łubinów to nie ogród;)

> Pozdrawiam,
> Marta

> --
> http://tabaza.sapijaszko.net/

Dziewczyny : kocham Was za te posty:-))))Wasze podpowiedzi, sa przezemnie
skrupulatnie notowane...jestem Wasza dozgonnie wdzieczną "fanka", piszcie
piszcie, jakie zestawienia itd:))))Oj ile sie sie dzisiaj dowiedziałam, czytanie
Waszych uwag, rad sa miodem na me serce...

82. Data: 2006-06-20 12:06:00

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

piszcie, jakie zestawienia itd:))))Oj ile sie sie dzisiaj dowiedziałam, czytanie
Waszych uwag, rad, sa miodem na me serce...

Archiwum i tabaza sa super sprawą, ale Wasze rady sa "de best":)))

Ula mia :-) pozdrawiam tez chłopaków(oczko)

83. Data: 2006-06-20 12:11:22

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Archiwum i tabaza sa super sprawą, ale Wasze rady sa "de best":)))
>
> Ula mia :-) pozdrawiam tez chłopaków(oczko)

no co, ucze sie, moge ??:)))

84. Data: 2006-06-20 12:13:39

Temat: Re: przyjmiecie mnie?(dlugie)
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mia63" napisała:

> Agnieszko, jestes bardzo pomocna osoba na grupie..ten post mnie w tym
> utwierdził( nie umiejszam zasług innych osób , nie wymienie nickow, gdyz
> mogłabym kogos pominac:-) .

Ciesze sie, ze komus pomoglam ;)

> [...]
> bardzo fachowy..Teoria ksiazkowa nijak sie ma do wiadomosci
> doswiadczonego
> ogrodnika...a tego brakuje mnie laikowi....to nic ,ze nowo wchodzacy na
> grupe za
> daja tzw."głupie pytania"..podejscie osob Twojego pokroju pomaga, nie
> odstrasza
> nowych od zadawania kolejnych lamierskich pytan...(vide pan od
> czeresni-zwiał ,
> a szkoda, ze takie pare błedów jezykowych przeszkadzalo na grupie ludziom
> majacym szeroka wiedze, czasami nie idaca w parze z kultura osobista i

Hmm, tez sie pana od czeresni czepialam ;)

Bylo mi latwo pisac o takich nasadzeniach, bo mam ogrod w podobnym stylu i
pisalam co widze przez okno ;)

Z pisaniem na grupe jest tak, ze jest tu baaardzo duzo osob z doswiadczeniem
o wiele wiekszym od mojego. To glownie oni tworza ta grupe. Tylko, ze
zupelnie sie nie dziwie, ze nie chce im sie po raz tysieczny odpowiadac na
podobne pytania i odsylaja do archiwum. Ja w porownaniu z nimi jestem
nuworyszem i jeszcze mi sie chce (za pare lat pewnie przestanie ;)

Wiele osob wlozylo tez bardzo duzo pracy w powstanie tabazy
(http://tabaza.sapijaszko.net), ktora jest nieoceniona pomoca dla
wiekszosci. Serwis jest naprawde rewelacyjny i nie potrafie sobie teraz
wyobrazic, jak sobie kiedys bez niego radzilam. A propos zestawien, to
ostatnio na tabazie padl pomysl, zeby opisywac tam miejsca, na ktore nie
mamy pomyslu. Tabazowicze mogloby wtedy podrzucac swoje pomysly i rady.
Mysle, ze bardzo ciekawa inicjatywa.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

85. Data: 2006-06-20 15:03:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e78pan$q4a$1@inews.gazeta.pl Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał(a):

> Ja w
> porownaniu z nimi jestem nuworyszem i jeszcze mi sie chce (za pare
> lat pewnie przestanie ;)

Hejka. Nie wiem czy jesteś nuworyszem ale podejrzewam, że na grupie
jesteś na pewno nowicjuszem. :-)
Pozdrawiam parweniuszowsko Ja...cki

86. Data: 2006-06-20 15:11:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Jun 2006 14:00:51 +0200, mia63 napisał(a):

> [...]
> piszcie, jakie zestawienia itd:))))Oj ile sie sie dzisiaj dowiedziałam, czytanie
> Waszych uwag, rad sa miodem na me serce...

Moje ulubione zestawienie łubinowe:
Ciemny fiolet i mak orientalny 'Prinzessin Victoria Louise'.
Mam też łubin w mocno półcienistym miejscu 9jasny fiolet z białym), dołem
hosty i bodziszek wielkopłatkowy. Bardzo ładnie odbijają się te wysokie
kwiatostany przy takiej masie zieleni.
Ładnie też wygląda ciemna, kardynalska czerwień z wiciokrzewem.
U mnie łubin był czymś w rodzaju "zapychacza" - sadziłam go wszedzie tam
gdzie zostawały mi puste miejsca czekające na nowe rośliny.

I z innej beczki - irysy syberyjskie, dołem również bodziszek
wilkopłatkowy, dalej przywrotnik miękki. Ślicznie wyszło:)

Generalnie bodziszki są bardzo wdzięczne, większość rośnie prawie w każdych
warunkach i dobrze się komponują z innymi bylinami, zwłaszcza takimi o
zupełnie innym kształcie liści.
Moje ulubione gatunki to wielkopłatkowy, Endresa i sanguineum.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

87. Data: 2006-06-20 15:12:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0213.00000018.4497dcc7@newsgate.onet.pl mia63
<m...@o...pl> napisał(a):

> ... tym samym chciałabym podziekować
> innym niemniej pomocnym ludziom:-)) (lista takich osób u mnie do
> wglądu)<oczko>zart

Hejka. Tak sobie myślę, że mogłabyś uhonorować tych z listy jakimiś
chociażby skromnymi dyplomami uznania, Urszulko. ;-) W końcu to jedyni,
którzy wykazali się kulturą osobistą. :-)
Pozdrawiam galanteryjnie Ja...cki

88. Data: 2006-06-20 15:21:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jun 2006 13:59:39 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

> Kuleczka wrote:
> (...)
>
> Nie mam białego, ale jakbyś miała kiedyś nadmiar różowego, to poproszę.

Nie obiecuję sadzonek, bo to bez sensu pchać paczkę z łubinem, ale nasiona
mogę zebrać.Idzie z siewu pięknie.
Biały (właściwie ecru), różowy, fiolet w dowolnych ilościach.
I jeszcze z tego coś by się dało

http://www.fotogalerie.pl/fotka/2736731150816060210

Jesli jesteś zainteresowane to poproszę o cynk na priv teraz (jakie
kolorki) bo mogłabym jutro oznaczyć.
Nasiona mogę wysłać w lipcu.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

89. Data: 2006-06-20 15:39:04

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> Wiesz, ja miałam jednego i oddałam Miłce :-P

Czyli w zasadzie dalej go masz tyle że u mnie ;-)

A do Ani, skoro wysechł to nie masz się co zabierać do pełników, one lubią
bagienka takie jak moje :-)

Serdecznie Miłka

90. Data: 2006-06-20 15:44:59

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:

> Hejka. Nie wiem czy jesteś nuworyszem ale podejrzewam, że na grupie
> jesteś na pewno nowicjuszem. :-)

Przepraszam, przejezyczenie, ale smiesznie wyszlo ;) Gwoli scislosci
nuworyszem nie jestem, blizej mi do bankruta ;)

Agnieszka Biernacka

Piwonia ludlowii
Valeriana supina
Mszyce