Re: przyjmiecie mnie?(dlugie)

From: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: przyjmiecie mnie?(dlugie)
Date: Tue, 20 Jun 2006 14:13:39 +0200

Użytkownik "mia63" napisała:

> Agnieszko, jestes bardzo pomocna osoba na grupie..ten post mnie w tym
> utwierdził( nie umiejszam zasług innych osób , nie wymienie nickow, gdyz
> mogłabym kogos pominac:-) .

Ciesze sie, ze komus pomoglam ;)

> [...]
> bardzo fachowy..Teoria ksiazkowa nijak sie ma do wiadomosci
> doswiadczonego
> ogrodnika...a tego brakuje mnie laikowi....to nic ,ze nowo wchodzacy na
> grupe za
> daja tzw."głupie pytania"..podejscie osob Twojego pokroju pomaga, nie
> odstrasza
> nowych od zadawania kolejnych lamierskich pytan...(vide pan od
> czeresni-zwiał ,
> a szkoda, ze takie pare błedów jezykowych przeszkadzalo na grupie ludziom
> majacym szeroka wiedze, czasami nie idaca w parze z kultura osobista i

Hmm, tez sie pana od czeresni czepialam ;)

Bylo mi latwo pisac o takich nasadzeniach, bo mam ogrod w podobnym stylu i
pisalam co widze przez okno ;)

Z pisaniem na grupe jest tak, ze jest tu baaardzo duzo osob z doswiadczeniem
o wiele wiekszym od mojego. To glownie oni tworza ta grupe. Tylko, ze
zupelnie sie nie dziwie, ze nie chce im sie po raz tysieczny odpowiadac na
podobne pytania i odsylaja do archiwum. Ja w porownaniu z nimi jestem
nuworyszem i jeszcze mi sie chce (za pare lat pewnie przestanie ;)

Wiele osob wlozylo tez bardzo duzo pracy w powstanie tabazy
(http://tabaza.sapijaszko.net), ktora jest nieoceniona pomoca dla
wiekszosci. Serwis jest naprawde rewelacyjny i nie potrafie sobie teraz
wyobrazic, jak sobie kiedys bez niego radzilam. A propos zestawien, to
ostatnio na tabazie padl pomysl, zeby opisywac tam miejsca, na ktore nie
mamy pomyslu. Tabazowicze mogloby wtedy podrzucac swoje pomysly i rady.
Mysle, ze bardzo ciekawa inicjatywa.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka