przyjmiecie mnie?

71. Data: 2006-06-20 09:03:50

Temat: Re: przyjmiecie mnie?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> O Matko, pedze po lubin ;) Nie wiedzialam, ze jest wymagany ;) Moj maz nie
> lubi, wiec nie mialam, ale teraz to jest sprawa zycia i smierci, zeby gdzies
> rosl ;) I tak pewnie nie zauwazy ;)

Niebieski mogę Ci dać :) Właśnie przekwita, czyli można przesadzać.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

72. Data: 2006-06-20 09:15:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> wrote in message

> O, dziekuje bardzo :) Zaraz Ci napisze na priv, jak z naszym spotkaniem :)
>
> Agnieszka Biernacka

Łubin i inne sieje się na nawóz zielony - na jesieni zmulczować i przyorać.
Można szpadlem.

73. Data: 2006-06-20 09:26:26

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> Ja mam jaskry? Myślałam, że te żółte w oczku to kaczeńce (kaczyńce?)
> czyli knieć błotna...

No prawda , rozpędziłem się ale to jednak jaskrowate ;-)
A jakieś jaskry w takim ogrodzie na pewno się znajdą ...
--

pozdrawiam :-) piotrh

74. Data: 2006-06-20 09:29:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in message

> [...]
>>
> No prawda , rozpędziłem się ale to jednak jaskrowate ;-)
> A jakieś jaskry w takim ogrodzie na pewno się znajdą ...

KACZEŃCE TO TEŻ JASKROWATE.

75. Data: 2006-06-20 10:32:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e78akm$h05$1@inews.gazeta.pl...

> No ladnie. Jeszcze pelniki, zeby sie kwalifikowac. Mialam jednego i
wysechl,
> czy to sie liczy? ;)

Wiesz, ja miałam jednego i oddałam Miłce :-P

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

76. Data: 2006-06-20 10:37:06

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie napisałem ?:-)
Moje wyglądają tak : http://fotogalerie.pl/fotka/2736731150796358783
--

pozdrawiam :-) piotrh

77. Data: 2006-06-20 11:14:47

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Czy dostałaś Barbaro maila z informacją wysłania Ci paczki ?

Jest! Jest! :-)))))))
Tylko drobne sprostowanie ;-)
Nie paczka a koperta z bąbelkami. Za to poczwórnie wartościowa!

Wielkie dzięki
Barbara

78. Data: 2006-06-20 11:25:07

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Niebieski mogę Ci dać :) Właśnie przekwita, czyli można przesadzać.
>
> --
> Krycha&Co(ty)

Mogę oddać w dużej ilości łubin w kolorze fioletowym, bo rozrasta się w
tempie geometrycznym i z moich doświadczeń wynika, że przyjmuje się w kazdej
porze, nawet jak ma juz zawiązane pąki.Mam tez dwie kępki rózowego, ten
jakoś mniej jest ekspansywny.Doczytałam się gdzieś, że łubin bardzo dobrze
"robi" winogronom (tzn jego sąsiedztwo) i posadziłam też przy red
swensonie,dobrze rósł przez rok, ale potem coś go zżarło, dosłownie w ciągu
kilku dni, a po wyrwaniu resztek , w karpie po korzonkach była cała masa
takich owalnych wielonogich robaków, które zwykle mozna zobaczyc pod
kamieniami albo w swieżym , nie przerobionym kompoście.Nie wiem jak sie to
nazywa.
Ale ja nie o tym chciałam:)
Czy ktos ma może biały łubin? (trwały) Bo mam na niego wielkie chciejstwo.W
ogóle kocham łubiny:).
Pzdr
Kuleczka

79. Data: 2006-06-20 11:32:23

Temat: Re: przyjmiecie mnie?(dlugie)
Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Do Twojego ogrodu pasowalyby tez trawy np. turzyce, spartyna, manna. No i
> oczywiscie bodziszki - sa piekne i malo wymagajace. Mozesz tez dosadzic
> troche kosaccow, chyba najodpowiedniesze bylyby syberyjskie. Naparstnice tez
> by pasowaly :)

> Pod swierkami mozna zrobic wrzosowisko, tylko trzeba by przygotowac glebe.
> Jesli posadzisz tez pare wrzoscow, to bedzie pieknie na wiosne.

> Tyle mi przychodzi do glowy na szybko :) To co Ci podalam, to sa raczej
> bezproblemowe rosliny, nie bedziesz musiala przy nich skakac :)

Witam:-)
Agnieszko, jestes bardzo pomocna osoba na grupie..ten post mnie w tym
utwierdził( nie umiejszam zasług innych osób , nie wymienie nickow, gdyz
mogłabym kogos pominac:-) .

Mnie laikowi, takie posty sa bardzo potrzebne, mysle ze nie tylko mnie:-))

Skorzystam z Twoich rad , podeszłas do problemu bardzo sumiennie i w sposób
bardzo fachowy..Teoria ksiazkowa nijak sie ma do wiadomosci doswiadczonego
ogrodnika...a tego brakuje mnie laikowi....to nic ,ze nowo wchodzacy na grupe za
daja tzw."głupie pytania"..podejscie osob Twojego pokroju pomaga, nie odstrasza
nowych od zadawania kolejnych lamierskich pytan...(vide pan od czeresni-zwiał ,
a szkoda, ze takie pare błedów jezykowych przeszkadzalo na grupie ludziom
majacym szeroka wiedze, czasami nie idaca w parze z kultura osobista i
zrozumieniem...)

Jescze raz bardzo dziekuje Tobie i tym samym chciałabym podziekować innym
niemniej pomocnym ludziom:-)) (lista takich osób u mnie do wglądu)<oczko>zart

Urszula laik nad laikami:-)))mia

80. Data: 2006-06-20 11:59:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka wrote:
(...)
> Czy ktos ma może biały łubin? (trwały) Bo mam na niego wielkie chciejstwo.W
> ogóle kocham łubiny:).

Nie mam białego, ale jakbyś miała kiedyś nadmiar różowego, to poproszę.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Piwonia ludlowii
Valeriana supina
Mszyce