przylaszczki

1. Data: 2005-01-10 10:52:30

Temat: przylaszczki
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo o Lublinie, wiec dodam tylko, ze u mnie przed domem (niedaleko
Lublina) kwitna przylaszczki. Jakies cebule tez wypuszczaja pedy. Oj,
zle bedzie, jak jeszcze przyjdzie zima, a pewnie przyjdzie (moze w
kwietniu, Janusz...)
pik

2. Data: 2005-01-10 15:29:56

Temat: Re: przylaszczki
Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj,
> zle bedzie, jak jeszcze przyjdzie zima, a pewnie przyjdzie (moze w
> kwietniu, Janusz...)
> pik

Oczywiscie ze przyjdzie Zima !!!
Idzie luty podkuj buty ... juz nie dlugo :-)

Serdecznie Milka

3. Data: 2005-01-10 15:35:01

Od: "Boguslaw Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> wrote in message
> [...]
> Lublina) kwitna przylaszczki. Jakies cebule tez wypuszczaja pedy. Oj,
> zle bedzie, jak jeszcze przyjdzie zima, a pewnie przyjdzie (moze w
A moja jedyna przylaszczka, ktora "sprawdzilem" w weekend wyglada jak zywa
ale nie kwitnie (ale w zeszlym roku tez nie kwitla - moze to taka
niekwitnaca - uprzedzam, ze nie jest za to jakos ozdobna z lisci).
Sobota i niedziela pod Wroclawiem przecudnie bylo! Sezon ogrodowy
rozpoczelismy, choc najpierw jakos niechetnie bralem sie za cokolwiek,
(przez caly czas slonce w oczy swieci) ale potem wciagnalem sie jak by juz
sezon byl w pelni. Rozgrabiajac krecie slady w sadzie, pod wplywem palacego
slonca, zdecydowalem sie na bielenie drzewek ale moze zima juz nie wróci?
Inny argument to i moje przebudzenie do grupy, poczytalem troche w ubieglym
tygodniu, przekonujac sie po tej lekturze i rankingu za rok zeszly, ze wciaz
znam i pamietam znakomita wiekszosc piszacych a zatem jest gdzie waracac.
Tajniacko pod pretekstem przylaszczki podlaczam sie pod Piotra bo tez chyba
nie goscil tu czesto.

Pozdrawiam i sie nie przedstawiam, bo jakies szczatki informacji pozostaly
pewnie w pamieciach (dzieki za zyczenia!) i archiwum.
BoGuslaw

4. Data: 2005-01-10 16:24:39

Temat: Odp: przylaszczki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boguslaw Bielawski <b...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cru7iu$eg$...@n...news.tpi.pl...

> Pozdrawiam i sie nie przedstawiam, bo jakies szczatki informacji pozostaly
> pewnie w pamieciach (dzieki za zyczenia!) i archiwum.

No! Wreszcie szef od starych jabłonek się odezwał. :-)
Były tu pytania do Ciebie.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2005-01-10 16:29:46

Od: "Bogusław Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
grup
> dyskusyjnych napisał:cru7iu$eg$...@n...news.tpi.pl...

> No! Wreszcie szef od starych jabłonek się odezwał. :-)

Jak pytania to pewnie nie do mnie jednak. Wszak jam jeno miłośnik, a nie
znawca.
BoG

6. Data: 2005-01-10 18:57:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie, jak jeszcze przyjdzie zima, a pewnie przyjdzie (moze w kwietniu,

Spokojna glowa;-) Rosliny przezywaja
nie takie anomalie pogodowe.

Pozdrawia na luzie boletus

7. Data: 2005-01-11 21:33:13

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boguslaw Bielawski" <b...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cru7iu$eg$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozdrawiam i sie nie przedstawiam, bo jakies szczatki informacji pozostaly
> pewnie w pamieciach (dzieki za zyczenia!) i archiwum.
> BoGuslaw

witaj :))))))))
stęskniłam się za Tobą :-)))

pozdr
Ania

8. Data: 2005-01-11 21:48:02

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania Onet

> informacji pozostaly
> >

> witaj :))))))))
> stęskniłam się za Tobą :-)))
>
> pozdr
> Ania

A za mną też :-)
:-) Bogusław

9. Data: 2005-01-11 22:04:10

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNGEPKCJAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> A za mną też :-)
> :-) Bogusław

oczywiście, a jakże by inaczej :-)
byłeś w okolicy i znaku życia nie dałeś... jak mogłeś ....

pozdr
Ania

10. Data: 2005-01-11 22:05:53

Od: "Bogusław Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> wrote in message
net.pl...

> A za mną też :-)
> :-) Bogusław

Za Bogusławem stęsknili się na pewno wszyscy. ;-) Szczególnie Janusz!
BoGusław :-)

Bażant warszawski
Witam!
1000 $