przypadlosci skorne

1. Data: 2003-05-29 08:50:47

Temat: przypadlosci skorne
Od: "bulba" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

mam cos takiego, ze na udach i ramionach skora robi mi sie chropowata i
wynita to z tego, ze rosnace wloski nie zawsze wychodza na wierzch, tylko
czasem sie zwijaja i rosno pod skora. jak skutecznie z tym walczyc? moze
jakies szczotkowanie w tych miejscach? i z jakiej szczotki skorzystac? albo
ostra gabka?

pzdr.

p.

2. Data: 2003-05-31 11:54:52

Temat: Re: przypadlosci skorne
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasem sie zwijaja i rosno pod skora. jak skutecznie z tym walczyc? moze
> jakies szczotkowanie w tych miejscach? i z jakiej szczotki skorzystac?

Tak, co pewien czas rob sobie peeling rekawica sizalowa posypana sola albo
ewentualnie jakas ostra gabka, a pozostale wrosniete wloski podwaz i wyrwij
peseta.
Beata

3. Data: 2003-06-01 11:19:09

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasem sie zwijaja i rosno pod skora. jak skutecznie z tym walczyc? moze
> jakies szczotkowanie w tych miejscach? i z jakiej szczotki skorzystac?

Postaraj sie regularnie używać peelingu i stosuj kremy zmiękczające naskórek
(np. Xerial 30 produkowany przez SVR)

DominikaNM

Zapalenie żył - czy to bardzo groźne?
do casusa