przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie

1. Data: 2002-06-20 15:38:07

Temat: przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Caly czas w toku. Konkurs z Wymarzonym Ogrodem.
http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2002-06-20 17:52:50

Temat: Re: przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie - prośba do Michała
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Caly czas w toku. Konkurs z Wymarzonym Ogrodem.
> http://ogrody.agrosan.pl/konkurs.html

Nie byłbym sobą, gdybym nie zauważył czegoś takiego.

7. Każdy z członków jury ma takie samo prawo głosu, przy czym w sytuacji,
gdy takie rozwiązanie nie pozwala na osiągnięcie konsensusu ostateczny i
decydujący głos ma przewodniczący jury.
;-)))

Skoro takie samo to dlaczego decydujący głos ma przewodniczący jury.
Przy trzech osobach? I jednym głosie każdego?
Czegoś tu nie pojmuję. Zwykła wiekszość głosów powinna wystarczyć.
Toż to sprzeczność. (Dajmy na to jurorzy mówią TEN a przewodniczący
TENTEN)
I co ON ma rację?
Teraz już wiem, dlaczego za pierwszym razem nie wygrałem.
:-(

Oczekuję wyjaśnień, bo coś mi tu śmierdzi.
Co innego przy równowadze głosów. Ale wówczas powinno być ich [jurorów]
dajmy na to czterech. Chyba, że i TY Rafale masz coś do powiedzenia. ;-)
To "jurorowanie" nosi znamiona "..." [cenzura].

Michale, jako obywatel posiadający "ścisłe" wykształcenie, wytłumacz mi tę
sprzeczność!!!
1+1+1=3
1+1=2
Jakim cudem w takim razie 1(+1) przewodniczącego jury jest > 2 (czyli 1+1
członków?)

--
Pozdr. Jerzy Nowak

PS
Chyba tylko w takim układzie, że jeden z członów jury jest kobietą?
Dobrze pojmuję?
;-)

3. Data: 2002-06-20 17:56:25

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aet4pq$rq0$1@sunsite.icm.edu.pl...
> [...]
> decydujący głos ma przewodniczący jury.
>
> Michale, jako obywatel posiadający "ścisłe" wykształcenie, wytłumacz mi tę

Tlumacze: jeden czlonek moze mowic TEN, drugi ELEVEN, a trzeci TWELVE.
Wtedy decyduje przewodniczacy. Zapewne o taka sytuacje mialo chodzic w
regulaminie. Natomiast tak, jak jest napisane, to jest to po prostu to samo co
"zawsze decyduje przewodniczacy". Jesli bowiem ktokolwiek inny z jury ma
inne zdanie, niz przewodniczacy, to nie ma konsensusu (ktory, jak wiadomo,
polega na tym, ze wszyscy zgadzaja sie na to samo), wiec decyduje przewodniczacy.
W dodatku nie zalezy to od liczebnosci jury. Obawiam sie wiec, ze albo
a) regulamin zostal skopany, albo
b) przewodniczacy jest nad wyraz sprytny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2002-06-20 18:09:44

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Oczekuję wyjaśnień, bo coś mi tu śmierdzi.

A cóżeś się tak rozemocjonował??? Przy tych upałach to się może źle
skończyć. :-((((
A przecież już dość dawno ogłosiłem, ze wygrałem.
Pomimo tego, że to jakieś jury mnie nie lubi to i tak nie będzie miało
innego wyjścia jak mnie ogłosić wygranym :-)))
No to po co Ci się szarpać???
Ostatecznie , jak pamiętam , dwie nagrody są. No to drugie miejsce chyba Ci
przyznają ( bo jakoś nie widzę by ktoś się z Tobą o drugie miejsce ścigał)
;-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-06-20 18:19:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cóżeś się tak rozemocjonował??? Przy tych upałach to się może źle
> skończyć. :-((((
> A przecież już dość dawno ogłosiłem, ze wygrałem.

Zdaje się, że to na Ciebie upał źle działa.

> [...]
Ci
> przyznają ( bo jakoś nie widzę by ktoś się z Tobą o drugie miejsce

Nawt ten twój zezowaty uśmiech mnie nie rozbawił.
;-)
Temat jest poważny mimo, tego iż jak twierdzisz jury cię nie lubi. Ja tam
tego nie zauwazyłem.
To tylko ty tak twierdzisz, to twoja zasłona dymna. I sądzę, że juz nikt
nie da się na to nabrac.
;-)
Walcz jak mężczyzna z "winogronami".
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

6. Data: 2002-06-20 19:33:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dodatku nie zalezy to od liczebnosci jury. Obawiam sie wiec, ze albo
> a) regulamin zostal skopany, albo
> b) przewodniczacy jest nad wyraz sprytny.

Dzięki. Bo i to własnie miałem na mysli.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

7. Data: 2002-06-20 21:10:12

Temat: Re: przypominam o konkursie i Wymarzonym Ogrodzie - propozycyjka
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze by tak nie ograniczac konkursu do pytan i odpowiedzi tylko, ale do
WYPOWIEDZI W OGOLE???
przeciez caly smak tej grupy to wszystko, co odbywa sie POZA pytaniem i
odpowiedzia. Czyz nie???

Wojtek Pa

8. Data: 2002-06-21 00:12:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> WYPOWIEDZI W OGOLE???
> przeciez caly smak tej grupy to wszystko, co odbywa sie POZA pytaniem i

No proszę, trafiony, zatopiony.
Jutro powiem dlaczego.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

9. Data: 2002-06-21 12:11:42

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy, jak nie przestaniesz sie wczytywac w regulamin to Ci Linuxa na konto
wysle!!!! ;-)
Tworzac regulamin mialem na mysli sytuacje ten, eleven i twelve ale jak
widac mi nie wyszlo do konca...

10. Data: 2002-06-21 14:26:43

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@h...pl> writes:

> Jerzy, jak nie przestaniesz sie wczytywac w regulamin to Ci Linuxa
> na konto wysle!!!! ;-)

W źródłach? I jaką dystrybucję? :-))

Pozdrawiam,
Grzesiek, z mendrejka