psp-parkiet

1. Data: 2005-08-28 16:09:31

Temat: psp-parkiet
Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem na psp, szczególnie u stałych i wytrwałych bywalców pewną
tendencję...
Otóż podczas odpowiadania na czyjś post bardzo często nie odpowiada się
odbiorcy wprost.
tzn. odpowiedź jest niby do odbiorcy, ale tak skonstruowana, że ma trafiać
do wszystkich... ot takie moralitetum-wykładum...
jak belfer do uczniów... starszy do dziatwy... itp...
zapewne ma na to wpływ świadomość tego że grupy są publiczne i wszystko co
tu zostanie zapisane każdy inny może przeczytać.
a więc jednak pozerstwo. (ot taka inna nazwa na moralitetum-wykładum).
mam wrażenie że dochodzi (u tych najstarszych psp-owych dinozaurów) do
sytuacji, że większa część ich postów przyjmuje formę moralitetum-wykładum.
poprawcie mnie jeśli się mylę.

do czego zmierzam...
wydaje mi się, że podobne zjawisko można zaobserwować na tzw. parkiecie,
czyli pośród polityków.
świadomość tego że w pracy ich wywiady są nagrywane i emitowane wymusza
pozerstwo.

moje pytania:
to że politycy pozują publicznie jest dla mnie jasne.
to że pozują w rozmowach między sobą (na parkiecie politycznym) jest dla
mnie tak samo jasne.
a co gdyby sobie wyobrazić gdyby nie mieli rozmów prywatnych??? tzn.
_wszystko_ byłoby na parkiecie politycznym nagrywane?
zaraz, zaraz, ja już to gdzieś widziałem... pamiętacie big-brothera?
jakie jest podobieństwo psp-parkietu do big-brothera i parkietu
politycznego?
czy w tych wszystkich miejscach się pozuje?

Zdrówko
Albert

2. Data: 2005-08-28 16:17:50

Temat: Re: psp-parkiet
Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert wrote:

[...]
> czy w tych wszystkich miejscach się pozuje?

Gra.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

3. Data: 2005-08-28 17:14:32

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> Otóż podczas odpowiadania na czyjś post bardzo często nie odpowiada się
> odbiorcy wprost.

Hmmmmm ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.
:)

4. Data: 2005-08-28 19:50:05

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albert <r...@p...pl> napisał(a):

> Zauważyłem na psp, szczególnie u stałych i wytrwałych bywalców pewną
> tendencję...
> Otóż podczas odpowiadania na czyjś post bardzo często nie odpowiada się
> odbiorcy wprost.[...]

bo takie gornolotne pitu-pitu moze troche ukryc brak wiedzy, potrzebe
zaistnienia (paczcie panie i panowie jakem mundry/-a) i jak dlugo potrafie w
klawiature stukac ;-))). Z kolei gdy kto sie wychyli z prosta odpowiedzia na
proste pytanie to znudzeni zasiedziali grupowicze zara go zakraczom i "nowy"
przyjmuje poze, gembe znaczy ;-). Nic nowego, panie ;-)))

zdrowki
hania

5. Data: 2005-08-28 20:07:12

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "nowy"
> przyjmuje poze, gembe znaczy ;-). Nic nowego, panie ;-)))

Ale z nich wstręciuchy ! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2005-08-28 20:07:29

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Ale z nich wstręciuchy ! :)

raczej nudziarze ;-))) No i troche ograniczone stworzonka bo...stworzonka
cwierc ograniczone kumaja, ze publika traci zainteresowanie po kilku
akapitach, panie (a szczegolnie, gdy czyta skrycie w robocie, hyy)

zdrowki
hania

7. Data: 2005-08-28 20:21:40

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej nudziarze ;-))) No i troche ograniczone stworzonka bo...stworzonka
> cwierc ograniczone kumaja, ze publika traci zainteresowanie po kilku
> akapitach, panie (a szczegolnie, gdy czyta skrycie w robocie, hyy)

No bo wiesz ... to tak jak na meczu. Zawodnicy grają, a publika bez względu
na to, co się dzieje na boisku krzyczy - "legia chuj" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2005-08-28 20:34:20

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bo...stworzonka cwierc ograniczone kumaja, ze publika traci
> zainteresowanie po kilku akapitach, panie (a szczegolnie, gdy czyta

Jesteś kul i fajna laska.

> hania

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

9. Data: 2005-08-28 20:37:41

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom wrote:

> Jesteś kul i fajna laska.

Walniesz w parkiet i nudziarze wyskoczą ;D

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl/

10. Data: 2005-08-28 20:48:03

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_o2.pl> napisał w wiadomości

> Walniesz w parkiet i nudziarze wyskoczą ;D

Nie gadaj z anonimem - jest niewiarygodny :P :)))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

prawo jazdy...
Diabły i Anioły, czyli garść słów o demonologii stosowanej
medytacja
w Labolatorium Psychoedukacji prawie zabito człowieka
Dlaczego on nie kocha, a ona za nim szaleje