pu-erh

1. Data: 2002-10-18 12:29:48

Temat: Re: pu-erh
Od: "fantomista" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pije regularnie od jakichś 4 miesięcy - conajmniej 3 razy dziennie . Przez
ten okres schudłem 9 kilo (ze 105 do 94 , teraz już 93) , przy czym nie
utrzymywałem żadnej diety ani nie ćwiczyłem .

Matka mojej koleżanki piła to 5 razy dziennie i przez jeden miesiąc schudła
aż 10 kilo .

Najlepsze jakościowo Pu Erhy można dostać w herbaciarniach , przy czym
odradzam sztucznie aromatyzowane (np. przy Pu Erh cytrynowej warto spojrzeć
czy zawiera trawę cytrynową czy jest tylko nasączana jakimś olejkiem)

1. Data: 2002-10-18 15:25:44

Od: "Sth" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger
> Też piję i nawet nie wiedziałam, że jest odchudzająca. To samo z
zieloną
> herbatą. Dziwnie mi się wydaje, że odchudzająca mogłaby być tylko
> herbata tak droga, że nie starczyłoby kasy na żarcie ;-)

Biorąc pod uwagę fakt, że jeden "wsyp" zaparzasz 3 razy nie wychodzi
tak drogo. Trzeba pamiętać, że herbata zielona z każdym naparem ma
inne właściwości - lepsze i wartościowsze są te ostatnie.
Polecam stronkę www.boku.pl
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-10-18 16:51:16

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rosa" wrote:

> Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie
> wypowiedziec cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

piję ja od 4 lat -
niby nie chudnę,
ale tez nei tyję

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-18 17:23:11

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja schudlam!

Mnie tez zachecilas:)
Tylko ile takie cudo kosztuje? i gdzie to mozna dostac? (w aptece??)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-10-18 17:30:53

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gierappa" wrote:

> Mnie tez zachecilas:)
> Tylko ile takie cudo kosztuje? i gdzie to mozna dostac? (w aptece??)

w sklepie z herbatami - 10 deko kosztuje 10 zł
--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-18 19:16:04

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w sklepie z herbatami - 10 deko kosztuje 10 zł

mozna tez kupic w postaci kostek - wtedy jest mocniejsza i ponoć ma lepsze
działanie :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2002-10-18 19:16:57

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fantomista" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
spojrzeć
> czy zawiera trawę cytrynową czy jest tylko nasączana jakimś olejkiem)

a ja lubie aromatyzowane :) i do tej w kostkach tez sie juz przywyczaiłam :)

--
Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2002-10-18 21:43:51

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sth" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Krystyna Chiger
mi się wydaje, że odchudzająca mogłaby być tylko

> Biorąc pod uwagę fakt, że jeden "wsyp" zaparzasz 3 razy nie wychodzi
> tak drogo.

Hłe hłe, IMHO Krysi chodziło o to, że herbata odchudzająca to taka, po
zakupie której nie starcza Ci już pieniędzy na kupienie sobie niczego do
jedzenia, więc ni jesz - i chudniesz :-)))

pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wrocławia
moja strona wygrała, dziękuję za oddane głosy
http://www.misiczka.republika.pl
--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

1. Data: 2002-10-19 01:05:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Oct 2002 12:55:23 +0200, Rosa <m...@p...onet.pl> wrote:
: Podobno ta herbatka ma dzialanie odchudzajace,czy ktos moze sie wypowiedziec
: cos na jej temat?podzielic doswiadczeniami?

smaczna jest. innego rodzaju doswiadczen nie mam :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-19 10:24:48

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sklepie z herbatami - 10 deko kosztuje 10 zł

A na ile zaparzen takie 10 deko wystarcza?

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

Krak