krem retroactive z Avonu - warto?

1. Data: 2002-10-18 08:15:27

Temat: krem retroactive z Avonu - warto?
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konsultantka z Avonu gorąco mi polecała i chciałabym go zamówić.
Czy któraś z Was używała tego kremu?
Warto go kupić? Pytam, bo mało to on nie kosztuje ;-)

Aha. I przy okazji. Co sądzicie o szminkach z Avonu?

pozdrawiam cieplutko - misiczka z Wrocławia
zagłosuj na moją stronę -
szczególy tutaj: http://www.misiczka.republika.pl
--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

1. Data: 2002-10-18 08:41:32

Temat: Re: krem retroactive z Avonu - warto?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z Was używała tego kremu?
> Warto go kupić?

Ja nie uzywalam ale kiedys na wizazu zadalam to samo pytanie i stwierdzialm,
ze nie kupuje. Wlasciwie nie bylo zadowolonej osoby.
Ale zamow sobie probke tego kremu, wtedy bedziesz wiedziala na pewno czy
warto.

> Aha. I przy okazji. Co sądzicie o szminkach z Avonu?

Ja lubie.
Zwlaszcza te transparentne, nie wiem czy jeszcze sa. Nie lubie satynowych i
Perfect Wearow.
A jesli sa transparentne to sliczny jest kolor Raisin - Wzmacnia naturalny
kolor ust, wyglada super (przy ciemnych wlosach)
No i fajne sa jeszcze blyszczyki Avonu, te z aplikatorami.

Kaska

1. Data: 2002-10-18 19:45:15

Od: M...@p...fm (Monika) szukaj wiadomości tego autora

> A jesli sa transparentne to sliczny jest kolor Raisin - Wzmacnia naturalny
> kolor ust, wyglada super (przy ciemnych wlosach)
> No i fajne sa jeszcze blyszczyki Avonu, te z aplikatorami.

Oj te blyszczyki sa rzeczywiscie super. Mam taki brzoskwiniowy,
blyszczacy, na lato, do lekko opalonej buzi - rewelacja.

Pozdrawiam - Monika

Nie tylko dla bogaczy... pogoda! >>> http://link.interia.pl/f166e

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

blizna po cesarce
lie wydajecie kasy na kosmetyki na 1miesiac
podkład maskującay cienie pod oczami?
zel do mycia twarzy
fryzjer na ursynowie