puder rozświetlający

1. Data: 2002-10-20 11:15:05

Temat: puder rozświetlający
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam dobrego pudru rozświetlajacego. Może mogłybyście mi jakiś polecić,
sprawdzony ?!?
Ostatnio próbowałam maxfactora, pudru sypkiego z drobinkami odbijajacymi
światło, ale nie rozświetla on tak jakbym chciała, pózniej był pierre rene,
już trochę lepiej, ale firma mnie nie przekonuje. Uzywa ktoś tych kosmetyków
?może mógłby mi coś więcej powiedzieć ???
Pozdr
Aldona

1. Data: 2002-10-20 12:56:34

Temat: Re: puder rozświetlający
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> , pózniej był pierre rene,
> już trochę lepiej, ale firma mnie nie przekonuje. Uzywa ktoś tych
kosmetyków

Ja mam puder w kulkach perre rene i jestem z niego zadowolona, a o jaki ci
rozswietlanie chodzi, bo nie bedziemy strzelac chyba :)

Iza

1. Data: 2002-10-20 13:00:29

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>już trochę lepiej, ale firma mnie nie przekonuje. Uzywa ktoś tych kosmetyków
>?może mógłby mi coś więcej powiedzieć ???

Ja mam Poudre Semi - Libre YSL - bardzo ladnie rozswietla. sam jest
transparentny, ale cera ladnie wyglada, bardzo ladnie lamie swiatlo

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-10-22 10:43:17

Od: "Joanna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldona napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>już trochę lepiej, ale firma mnie nie przekonuje. Uzywa ktoś tych
kosmetyków
>?może mógłby mi coś więcej powiedzieć ???
A ja mam zwykly rozwietlajacy z heanu, ktory nakladam pedzlem i kosztuje
ok.8zl i nie zamienia na astora,avona czy cos innego nigdy!!!!
Pozdr.

rozszerzone pory
kremy antycellulitowe
(NTG) Odrobina życia.....