pulpet

1. Data: 2004-01-02 20:32:57

Temat: pulpet
Od: "tapta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pałam chęcią zrobienia pysznego pulpeta (w znaczeniu cośtam z mięsa
mielonego pieczone w jednym kawale w piekarniku, np. w rękawie) i tak sobie
dumam, czy potraktować go jak normalne mielone w sensie składników, czy coś
tak dodać innego, czy cóś? Proszę o porady z własnych doswiadczeń
kulinarnych.
Z góry dzięki.
PS. Właśnie wyjęłam chlebek Fiony z pieca i lecę zaraz kosztować.

1. Data: 2004-01-02 22:39:04

Temat: Re: pulpet
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> dumam, czy potraktować go jak normalne mielone w sensie składników, czy

Jesli lubisz wlasne mielone, to chyba mozesz zastosowac dokladnie ten sam
przepis :)
Z takich dan robionych z mielonego miesa polecam pieczen rzymską - z jajkiem
sadzonym w srodku. Pieczesz w żaroodpornym naczyniu, a pozniej otwierasz, by
sie ladnie przyrumienilo :) Pycha. Zwlaszcza takie zamoczone w sosie
wlasnym....

Pozdrawiam
Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_-
-_--_--_--

Największy sklep z grami wszelkiego rodzaju w polskim Internecie!

1. Data: 2004-01-03 00:49:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tapta" <t...@w...pl> wrote in message news:bt4khn$bi8$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> dumam, czy potraktować go jak normalne mielone w sensie składników, czy coś
> tak dodać innego, czy cóś? Proszę o porady z własnych doswiadczeń

ja dodaje ketchupu do tej miesnej masy.

iwon(k)a

1. Data: 2004-01-03 09:24:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przepis :)
> Z takich dan robionych z mielonego miesa polecam pieczen rzymską - z

z jakim jajkiem? Znaczy sie co z tym jajkiem dokladniue robisz? Sadzisz to
jajko na patelni, a potem zwijasz w rulon i pakujesz do miesa? Ja znam
pulpet z jajkiem na twardo w srodku :}
Wytlumaczcie mi, prosze4

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2004-01-03 10:19:28

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jajko na patelni, a potem zwijasz w rulon i pakujesz do miesa? Ja znam
> pulpet z jajkiem na twardo w srodku :}

No właśnie :)
gotujesz jajko na twardo, wsadzasz w środek miesa i zapiekasz :)

Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_-
-_--_--_--

1. Data: 2004-01-03 11:22:45

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 3 Jan 2004 11:19:28 +0100, na pl.rec.kuchnia, Magdalena Witkowska
napisał(a):

> No właśnie :)
> gotujesz jajko na twardo, wsadzasz w środek miesa i zapiekasz :)

więc to nie jest to jajko sadzone które wcześniej proponowałaś, a jajko na
twardo ;)

pozdrówka
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-01-03 18:31:57

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc to nie jest to jajko sadzone które wcześniej proponowałaś, a jajko na
> twardo ;)

a..... faktycznie.... hehe, przejęzyczyłam sie w pierwszym poscie :)

-
Pozdrawiam
Sasannka
---
http://sasannka.xpect.pl

Największy sklep z grami wszelkiego rodzaju w polskim Internecie!

sos śliwkowy
z czym podac schab ze sliwkami?
:)
Jak uratować kolor barszczu?