pustynnik

71. Data: 2005-02-15 20:39:42

Temat: Re: pustynnik
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>        Ha, zmyslne to. Musze zrobic cos dla zolwia stepowego , mam zamiar
> zabierac go ze soba na dzialke .

Uważaj bardzo z tym żółwiem. Woziłam swojego na działkę przez kilka lat.
Miał taką drewnianą zagrodę.On świetnie kopie i wbrew pozorom jest dość
sprytny. Podkopał się wstręciuch i poszedł w świat. Pół wsi szukało przez
tydzień a nagroda byłą spora, bez rezultatu :((
Pozdrawiam, Krystyna

72. Data: 2005-02-16 10:18:54

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-15 21:08, Użytkownik Tadeusz Smal napisał :

> gdyby wynosily
> to wtedy by mi wadzily
> ale doszedlem do wniosku
> ze one raczej mi wzbogacaja kompost

Skoro sa dziury , to wynosza :-)
pozdrawiam, Barbara

73. Data: 2005-02-16 10:26:14

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-15 21:39, Użytkownik Zielka napisał :

> [...]
> sprytny. Podkopał się wstręciuch i poszedł w świat. Pół wsi szukało przez
> tydzień a nagroda byłą spora, bez rezultatu :((

Dzieki. Wiem , ze tak potrafi . Mam tego gada 11 lat.Ale dzialke mam
mala , to bede miala go "na oku" . Moze nie zdazy podkopac zanim
zauwaze.Zabieram go na trawnik pod blokiem, ale jak jestem na dzialce ,
to jest zamkniety w mieszkaniu i zal mi go.
pozdrawiam, Barbara

74. Data: 2005-02-16 11:42:38

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał
Użytkownik Zielka napisał :

> [...]

zauwaze.Zabieram go na trawnik pod blokiem, ale jak jestem na dzialce ,
to jest zamkniety w mieszkaniu i zal mi go.

Ja mojego kiedyś na działce szukałam w strachu przez 3 godziny, a ten,
zamiast wygrzewać się na słońcu, podkopał się pod tymianek tak, że tylko
czubek skorupy wystawał i był stopiony z otoczeniem ;-)))

Majka

75. Data: 2005-02-18 17:56:24

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Skoro sa dziury , to wynosza :-)
:))))
dotychczas zakladalem
ze ta roznica objetosci tkwi w gestosci mysich bobkow a kompostu
:)
niemniej jutro sprawdze dokad prowadza sciezki z kompostnika
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

76. Data: 2005-02-19 20:34:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-18 18:56, Użytkownik Tadeusz Smal napisał :

> dotychczas zakladalem
> ze ta roznica objetosci tkwi w gestosci mysich bobkow a kompostu
> :)
> niemniej jutro sprawdze dokad prowadza sciezki z kompostnika

Bobki bedziesz liczyl? :-)
One gromadza zapasy . Znalazlam kiedys przy porzadkowaniu w rezydencji
schowany kawaleczek cukinii i ziarno niedojrzalej fasoki , innym razem
granulki trutki schowanej na pozniej! Od tego czasu zastawiam tylko pulapki.
pozdrawiam, Barbara

77. Data: 2005-02-22 13:27:49

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Do niedawna koty znosiły mi myszy do domu ... widzieliście kiedyś takie
> rzeczy ?!

Owszem :-)
Mój kot także lubi się dzielić swoimi zabawkami ( przynosi zdobycz psu ) i
chwalić się osiągnięciami ;-)

Pozdrawiam
Teresa

ciekawostki ogrodnicze