rozmnazanie serduszki

1. Data: 2005-02-09 08:32:19

Temat: rozmnazanie serduszki
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy komus udalo sie rozmnożyć serduszkę okazałą tzw. biskupie serca z "
wierzchołkowych części niekwitnących łodyg"? Ja dostalam odrost korzeniowy,
wiec to mam sprawdzone. Widzialam w sklepie nasiona, wiec pewnie i przez
siew sie udaje, choc z wiadomych powodow interesowałaby mnie latwość
kiełkowania. Jednak moja dwuletnia roślina nie zawiązala nasion.
Pozdrowienia Gabi

2. Data: 2005-02-09 09:58:09

Temat: Re: rozmnazanie serduszki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy komus udalo sie rozmnożyć serduszkę okazałą tzw. biskupie serca z "
> wierzchołkowych części niekwitnących łodyg"?

Z bocznych, takie boczne odroścki urywałam, udało sie ukorzenić bez
problemu, sadzonki na razie mają dwa lata i są małe, ale już kwitły, warto
próbować :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2005-02-09 10:04:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec to mam sprawdzone. Widzialam w sklepie nasiona, wiec pewnie i przez
> siew sie udaje, choc z wiadomych powodow interesowałaby mnie latwość

U mnie się różowa wysiewa samoistnie, innych metod rozmnażania nie
próbowałam.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-02-09 10:53:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie się różowa wysiewa samoistnie, innych metod rozmnażania nie
> próbowałam.

U mnie ani jednej siewki. A tak przy okazji bo obok rośnie corydalis cava
albo solida (nie pamiętam która jest która) wyrosły przy nich na wiosnę
siewki, takie charakterystyczne: jajowaty liścień na małym cienkim ogonku.
To mogą być siewki kokoryczy, komu sie sieje?

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2005-02-09 12:41:37

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał > >
> U mnie ani jednej siewki.
> Pozdrawiam
> Kaśka
Ale owocuje ci w ogóle? Bo u mnie opadaja kwiatki i nic:(
Pa, Gabi

6. Data: 2005-02-09 12:52:52

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadzonkowanie pedow z jednym lisciem tuz po kwitnieniu jest bardzo skuteczne.
Nasiona wiaza sie donrze w polcieniu, po dojrzeniu strzelaja na pare metrow od
rosliny, siewki bialej i rozowej serduszki latwo rozpoznac po kolorze ogonkow
lisciowych.

Antoni Konitz

7. Data: 2005-02-09 12:58:19

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Antoni Konitz" <a...@a...chem.pg.gda.pl> napisal
> [...]
metrow od
> rosliny, siewki bialej i rozowej serduszki latwo rozpoznac po kolorze

Dziekuje Ci serdecznie, moja rosnie w pólcieniu. Moze czuje sie samotna? :)
Pa, Gabi

8. Data: 2005-02-09 13:59:09

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał > >
> Ale owocuje ci w ogóle? Bo u mnie opadaja kwiatki i nic:(
> Pa, Gabi

Moje zaczely owocowac kiedy posadzilam obok siebie odmiane biala i rozowa.
Ale owockow maja niewiele. U mnie sieje sie biala.
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-02-09 14:01:41

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Antoni Konitz" <a...@a...chem.pg.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:420A07A4.118A2237@altis.chem.pg.gda.pl...

> [...]
metrow od
> rosliny, siewki bialej i rozowej serduszki latwo rozpoznac po kolorze

Moja rózowa zawiazywala nasiona, siewek nie widze a jestem dosc uczulona na
nieznane siewki i raczej bym ich nie przegapila, ale wszytsko jasne, Basi
sie sieje wiec mi nie :)))

Pozdrawiam
Kaska

10. Data: 2005-02-09 14:27:59

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał > >
> Ale owocuje ci w ogóle? Bo u mnie opadaja kwiatki i nic:(

U mnie wysiewają się obie ,ale to chyba dlatego że lekka ziemia prawie
piaseczek(-:
Różową ukorzeniałam z bocznego odrostu,białą kupiłam . Owocki to malutkie
strączki i faktycznie wyrzuca nasionka daleko.

Pozdrawiam TeresaR

Ananas - jak wyhodować ?
Ogród na balkonie
cięcie i oprysk