[pyt] Strony z przykladami aranzacji

1. Data: 2004-12-15 21:36:56

Temat: [pyt] Strony z przykladami aranzacji
Od: "Maniek" <m_maslak[USUN.TO]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moje pytanie brzmi tak jak w temacie: czy ktos z Was zna ciekawe adresy
stron z przykladami aranzacji wnetrz? Dokladniej chodzi mi o przedpokoj..
Szukam inspiracji, bowiem planuje remont :-)
2) W tej chwili na podlodze w przedpokoju mam panele (producenta nie pomne,
generalnie jednak jedne z drozszych, o wyzszej klasie scieralnosci).
Zastanawiam sie nad rozwiazaniem hybrydowym: w okolicy drzwi wejsciowych
gres (wiadomo - z zewnatrz przynosi sie do domu m.in piasek, drobne
kamyczki, ktore moga uszkodzic powierzchnie paneli), natomiast w dalszej
czesci pomieszczenia pozostawic panel. Co sadzicie o takim rozwiazaniu?
3) I ostatnie pytanie: co na sciane? Zwykla, pomalowana sciana nie jest IMO
dobrym rozwiazaniem w przedpokoju. Zastanawialem sie nad kamieniem, ale byc
moze zaproponujecie alternatywne rozwiazanie. W tej chwili mam boazerie,
ktora niestety zrobila sie stosunkowo ciemna. Poza tym boazeria juz nie w
modzie ;-)

Dziekuje za okazana pomoc.

Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2004-12-16 13:05:27

Temat: Re: [pyt] Strony z przykladami aranzacji
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktora niestety zrobila sie stosunkowo ciemna. Poza tym boazeria juz nie w

ja wlasnie mysle nad przedpokojemi i na sciane chyba pojdzie korek

http://www.domkorkowy.com.pl/boazerie.html

wydaje mi sie ze robi przytulne wrazenie

musta

1. Data: 2004-12-16 20:09:35

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie brzmi tak jak w temacie: czy ktos z Was zna ciekawe adresy
> stron z przykladami aranzacji wnetrz? Dokladniej chodzi mi o przedpokoj..
> Szukam inspiracji, bowiem planuje remont :-)

Zajrzyj na forum Gazety Wyborczej pt. Aranżacja wnętrz (prywatne, ale
najprościej znależć przez kategorię dom). Jest trochę linkow i sporo
ciekawych wątków.
Pozdrawiam
Julita

Zmywarka prosze o porade