[pyt.] endometrioza & Lucrin

1. Data: 2001-12-28 22:55:01

Temat: [pyt.] endometrioza & Lucrin
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja znowu o endometriozie... Poltora tygodnia temu bylam w szpitalu w celu
zrobienia "laparoskopii zwiadowczej", ktora niestety wykazala, ze ogniska
endometriozy sa u mnie rozsiane w jamie otrzewnej, czy jakos tak.
W zwiazku z tym konieczne jest leczenie farmakologiczne. I tu mam
pytanie... Lekarz przedstawil mi kilka lekow (m.in. Danazol, Lucrin, i cos
na Z...). Po rozwazeniu za i przeciw wybralam Lucrin. Pytanie dotyczy
wlasciwie wszystkiego: jakie moga byc efekty uboczne (poza wymienionymi w
ulotce)? Chodzi mi glownie o mase ciala, cere, psychike...
No i jak wyglada kwestia nawrotow choroby?
Z gory bardzo dziekuje i pozdawiam,

Livia [wAw]
------------------
GG 137346

2. Data: 2001-12-29 15:51:31

Temat: Re: [pyt.] endometrioza & Lucrin
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będziesz się czuła jak byś miała menopauzę! Serio.

Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ulotce)? Chodzi mi glownie o mase ciala, cere, psychike...
> No i jak wyglada kwestia nawrotow choroby?

APARAT TLENOWY - poszukiwany
Syndrom Barlowa (objawowy)
"Medycyna wieku rozwojowego", "Pediatria polska"
Moja dziewczyna jest uzelażniona.
!BIOPTRON!