[pyt]garnki serii IKEA 365+

1. Data: 2006-04-08 07:05:56

Temat: [pyt]garnki serii IKEA 365+
Od: "piciu" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam sie nad kupnem garnkow serii IKEA 365+.W zwiazku z tym mam
do uzytkownikow pytanie:
- czy latwo utrzymac powloke tych garnkow w czystosci - czy nie widac
takich "niby" plamek i zaciekow po wyschnieciu
- czy warto kupic te garki a jesli nie to co polecacie

2. Data: 2006-04-08 10:01:09

Temat: Re: [pyt]garnki serii IKEA 365+
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-08 09:05:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *piciu* skreślił te oto słowa:

> [...]
> - czy latwo utrzymac powloke tych garnkow w czystosci - czy nie widac
> takich "niby" plamek i zaciekow po wyschnieciu

Jesli chce Ci sie od razu wycierać to nie widać... ale ta stal i tak jest
raczej matowa, więc nawet jak sa plamki to bardzo nie rażą poczucia
estetyki.

> - czy warto kupic te garki a jesli nie to co polecacie

Ja mam kilka, i jestem zadowolona.
Na gwiazdke Firma dała kilka garnków Berghoffa - porównawczo te nowe sa
lepsze, ale 365+ jak na swoją cenę użytkują się bardzo przyzwoicie. Z
czystym sumieniem mogę je polecić.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

3. Data: 2006-04-08 21:43:01

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Jesli chce Ci sie od razu wycierać to nie widać... ale ta stal i tak jest
> raczej matowa, więc nawet jak sa plamki to bardzo nie rażą poczucia
> estetyki.
Dokładnie tak. Ja nie wycieram po myciu, wysychają sobie, plamek troche
zostaje ... ale w końcu garnki są do używania, nie oglądania :-)

> Ja mam kilka, i jestem zadowolona.
Ja też, i co jakiś czas uzupełniam sobie serię. Patelnię też mam - tą dużą,
co można w niej i usmażyć, i udusić coś.
Nic mi się w nich nie przypala, a nawet jeżeli trochę przywrze, to bardzo
łatwo domyć - w zasadzie wystarczy namoczyć, a potem już samo złazi. Jeżeli
mam coś dusić, albo gotować gęstą zupę i chcę mieć 100% pewności, że nic się
nie spiecze, to właśnie w tych garnkach to robię. Jeden mam od chwili, kiedy
sie ta seria pojawiła, nie pamiętam juz jak długo, kolejne dokupuję
sukcesywnie - różnicy w wyglądzie specjalnie nie widać, wartości użytkowe
nie pogarszają się.

Pozdrawiam
Magdalena

4. Data: 2006-04-09 04:35:03

Temat: Re: garnki serii IKEA 365+
Od: "piciu" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy w tych garnkach mozna gotowac na parze. Nie moge znalezc zadnych
informacji na stronie Ikea na ten temat.

5. Data: 2006-04-09 06:19:30

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piciu" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
ps.com...
> Czy w tych garnkach mozna gotowac na parze. Nie moge znalezc zadnych
> informacji na stronie Ikea na ten temat.

Jest garnek do gotowania makaronu (taka wkładka do garnka).
Swobodnie można go używać do gotowania na parze.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

NAJLEPSZY KOMPOT JABLKOWY...