pytania

1. Data: 1999-12-30 13:51:59

Temat: pytania
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co można robić po studiach psychologicznych?Chodzi mu tu o zawody bardziej
płatne.

--
Kasia

1. Data: 1999-12-30 14:41:07

Temat: Re: pytania
Od: "Krzynio Koziarek" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiesic sie ;)

Kasia napisał(a) w wiadomości: <3sJa4.2392$N3.55452@news.tpnet.pl>...

1. Data: 1999-12-30 17:13:47

Temat: Odp: pytania
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3sJa4.2392$N...@n...tpnet.pl...
> Co można robić po studiach psychologicznych?Chodzi mu tu o zawody bardziej
> płatne.

Wydaje mi sie, ze juz jest wiele dosc dobrze platnych propozycji dla
psychologow, a tendencja na pewno bedzie rosnac. Mozna pracowac w reklamie,
public relations, selekcji kadr, slyszalam tez o duzych miedzynarodowych
firmach zatrudniajacych psychologow jako profesjonalna pomoc przy
zarzadzaniu personelem, rozwiazywaniu wewnatrzfirmowych konfliktow etc.Mozna
takze prowadzic szkolenia z zakresu sztuki negocjacji, auto-prezentacji i
in. W srodowiskach rzadowych ceniona bedzie z pewnoscia fachowa rada przy
kreowaniu wizerunku politykow.

Oczywiscie w/w jest glownie polem do popisu dla psychologow spolecznych.
Poza tym psychologowie miedzykulturowi moga byc bardzo przydatni np. w
dyplomacji.

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 1999-12-31 15:59:14

Od: g...@f...onet.pl (Malarz K.O.D.) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Dec 1999 14:41:07 GMT, "Krzynio Koziarek"
<k...@c...pl> urodzil taki oto txt:

>powiesic sie ;)

Ale czy to jest dobrze platne? :)

--
L_M K.O.D.
http://friko2.onet.pl/ch/konrados/

1. Data: 2000-01-04 19:42:42

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malarz K.O.D. <g...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...lublin.pl...

1. Data: 2000-01-11 18:07:59

Od: "Jan Sila" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna robic po psychologii?

Razem z dziewczyna (specjalizacja - wychowawcza) prowadzimy firme
softwarowa. W agencji reklamowej, ktora obslugujemy jest administrator sieci
(Piotr), ktory wlasnie konczy psychologie. Program ksiegowy serwisuje nam
Marek, kolega Piotra z roku. Oczywiscie szefowa agencji tez jest psycholozka
(kliniczna). Wszyscy zarabiamy tak z 5 srednich krajowych. Acha, kiedys u
nas sprzatala taka dziewczyna - pedagog z wyksztalcenia. Smieszne, nie?
A tak na powaznie - mozna robic wszystko - to bardzo rozwijajace studia ;)

J.S.

Użytkownik Diana <a...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...astercity.net...

> [...]
>
> Oczywiscie w/w jest glownie polem do popisu dla psychologow spolecznych.
> Poza tym psychologowie miedzykulturowi moga byc bardzo przydatni np. w

Psychologia w reklamie - pomocy
Odp: SITA
Odwaga
nowe obyczaje
Odp: nie?miało?ć, zamykanie się w sobie, apelacja