pytania

21. Data: 2002-11-20 08:19:47

Temat: Re: pytania
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:arfd6m$gtu$2@news.tpi.pl...

> Rybki bardzo zdrowe są. Spożycie ryb jest skorelowane z długością życia,
> inteligencją itp. Są niezbędne dla prawidłowej pracy mózgu. Jeżeli nie
> spożywasz ryb, to wyciągasz wnioski jak wyżej. heheh

Dobrze, Jasiu. Ty jedz swoje rybki i w inteligencje rosnij. Tylko nie pisz
juz wiecej, ze jakies zwierze czy roslina jest niezbedne do prawidlowej
pracy mozgu.

22. Data: 2002-11-20 09:39:28

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wnikam po jakim czasie. Faktem jest, że odpowiednie nawodnienie i picie
> kilku litrów wody jest niezbędne aby rosły.

Z tym tez sie nie do konca zgodze:-) Mam jednego znajomego z ktorym wspolnie
odwiedzamy silownie. Jego dieta jest hmmmm slabiutka. 3 posilki dziennie,
plynow ze 2 litry ale przede wszystkim typu cola. I chlopakowi rosna miesnie.
Ale zgodze sie absolutnie, ze szybciej rosna przy dobrej diecie i
nawodnieniu:-)

> Ile to jest zbyt dużo? Słyszałem o jednym przypadku śmierci z powodu picia
> zbyt dużej ilości wody i o milionach z powodu picia zbyt małej ilości. Pijąc
> więcej należy jedynie pamiętać o minerałach.

Ile to jest duzo? To zalezy od organizmu. Duzemu facetowi nie zaszkodzi 5
litrow podczas gdy drobnej kobiecie zaszkodzi.
Absolutnie sie zgodze co do mineralow.
Nie ma sensu przesadzac z iloscia wody. Traci sie tylko kase i zdrowie:-)
Pzdr

23. Data: 2002-11-20 10:50:15

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miesnie.
> Ale zgodze sie absolutnie, ze szybciej rosna przy dobrej diecie i

Rosną, ponieważ ćwiczenia i jedzenie trzech posiłków jest lepsze niż
jedzenie trzech posiłków i niećwiczenie.

> Ile to jest duzo? To zalezy od organizmu. Duzemu facetowi nie zaszkodzi 5
> litrow podczas gdy drobnej kobiecie zaszkodzi.

No to chyba jestem dużym facetem ponieważ zdarzało mi się pijać nawet 5-7
litrów wody dziennie. :-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

24. Data: 2002-11-20 10:52:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:arfgkb$b2e$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> juz wiecej, ze jakies zwierze czy roslina jest niezbedne do prawidlowej

Tzn niezbędne są np niektóre rodzaje tłuszczów itp, które idealnie najlepiej
zaspakajać np z ryb. Można więc przyjąć, że ryby są bardzo wazne dla
zdrowia. Ale być może Ty pokrywasz zapotrzebowanie na te składniki np z
tłuszczów roślinnych to wtedy jest OK.

25. Data: 2002-11-20 12:08:26

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Rosną, ponieważ ćwiczenia i jedzenie trzech posiłków jest lepsze niż
> jedzenie trzech posiłków i niećwiczenie.

To jest oczywiste:-) Ale rozmawialismy o wplywie wody na rozrost miesni. Wedlug
mnie mozna rosnac pijac malo chociaz lepsze efekty sa przy wiekszej ilosci
wypijanej wody.

> No to chyba jestem dużym facetem ponieważ zdarzało mi się pijać nawet 5-7
> litrów wody dziennie. :-)

Ja kiedys pilem 7-8:-)(w okresie suplementacji kreatyny).Ale nie wspominam tego
milo bo wycieczki do toalety mialem co chwile. Teraz pije znacznie mniej i jest
ok.

kwas jablkowy
W Ameryce chwalą dietę Atkinsa
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm
Police Forensic & Evidence Elimination programs jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjujjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjj 5597 [690/2]
paznokcie w paski - czego brak?