pytania egzamiancyjne na UJ

1. Data: 2003-06-30 11:43:57

Temat: pytania egzamiancyjne na UJ
Od: "Kamil Polkowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam mala prosbe jesli ktos by mial albo wiedzial skad sciganac pytania
tesstowe z zeszlych lata z UJ w Krakowie bylbym bardzo wdzieczny.

k...@p...onet.pl

1. Data: 2003-06-30 11:59:11

Temat: Re: pytania egzamiancyjne na UJ
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bdp7tf$npp$1@nemesis.news.tpi.pl> w których <Kamil
Polkowski> mówi:
> Witam
> Mam mala prosbe jesli ktos by mial albo wiedzial skad sciganac pytania
> tesstowe z zeszlych lata z UJ w Krakowie bylbym bardzo wdzieczny.
>
> k...@p...onet.pl

mam sie domyślać, ze chodzi ci o biologię?

--
Chociażbym chodził po ciemnej dolinie,zła się nie ulęknę,
bo jestem najgorszym skurwysynem w dolinie.

trener.blog.pl

Sztuczka reklamowa.
Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Skandaliczna strona? - czy tylko mnie sie wydaje....
Stan zagrożenia
SPOTKANIE WARSZAWA KONKRETY!