pytanie

1. Data: 2003-02-03 00:55:53

Temat: pytanie
Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakies badanie dzieki ktoremu mozna stwierdzic czy mam astme ??
co roku w okresie wiosny i lata (pylenie) mam napady dusznosci, bez lekow
nie idzie wytrzymac, dzisiaj przebieglem sie kilkadziesiat metrow, i
myslalem ze sie udusze, swistanie podczas oddechu itd.
chcialbym stwierdzic czy mam astme, wiec pomozcie
thx

2. Data: 2003-02-03 19:04:55

Temat: Re: pytanie
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myslalem ze sie udusze, swistanie podczas oddechu itd.
> chcialbym stwierdzic czy mam astme, wiec pomozcie

Tak, badanie lekarskie. (wywiad, badanie przedmiotowe i badania dodatkowe).
Fragmentaryczne informacje, które podajesz mogą sugerować astmę oskrzelową.

badania do ksiazeczki pracowniczej!
Dziwne grudki na wargach
HUMANA SL, Isomil???????????
Jak jest z zatokami?