pytanie

1. Data: 2004-02-26 01:16:49

Temat: pytanie
Od: "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie na temat ale czyta tą grupe wielu lekarzy więc pytam :
Czy lekarze i inny personel medyczny lubią,darzą sympatią,wierzą w
kompetencje ludzi rządzących szpitalami , klinikami ... Dokładniej chodzi mi
o ludzi którzy nie mają wykształcenia medycznego a są np. dyrektorami
szpitala .

Z góry dziękuje za odpowiedz.
KaM

2. Data: 2004-02-26 20:47:08

Temat: Re: pytanie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-02-26 21:44:35

Od: "India1" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil Piętka" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> o ludzi którzy nie mają wykształcenia medycznego a są np. dyrektorami

Tu nie trzba żadnej wiary - po prostu niektórzy wogóle nie mają pojęcia jak
poprawnie takim czymś zarządzać - spotkałam się z kilkoma przykładami. Ale
wtedy takiego zarządzającego zaprasza się usilnie na oddział i się mu
klaruje przy każdym pacjencie co jest potrzebne, w jkiej ilości, jaki
personel, sprzęt, w jakich ilościach.... Niestety i zarządzającym trzeba dać
czasem szkołę codzienności na oddziale

--
Forum dot. fizjoterapii, rehabilitacji, masażu:
http://forumfizjoterapeuty.prv.pl

czy jest tu jakiś lekarz? (od kęgosłupa np.) ? :-)
Fizjoterapia -studenci
cocarboxylasum dożylnie czy domięśniowo?
cocarboxylasum dożylnie czy domięśniowo?
Zaćma