pytanie

1. Data: 2001-07-30 04:51:15

Temat: pytanie
Od: "gadula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

na podstawie jakiego artykulu mieszkanie wybudowane przez devoloprea jest
jego wlasnoscia do momenty kiedy z nami nie zostanie popisany akt notarialny
jacek g

1. Data: 2001-07-30 09:52:57

Temat: Re: pytanie
Od: Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gadula" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> jego wlasnoscia do momenty kiedy z nami nie zostanie popisany akt

A jak byś chciał...?
Skoro developer kupił grunt i postawił budynek to chyba naturalne, że
zanim go nie sprzeda aktem notarialnym, jest jego? Potrzebujesz do tego
znać nr artykułu?

Albo napisz konkretnie, o co chodzi.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

1. Data: 2001-07-30 20:45:41

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na podstawie jakiego artykulu mieszkanie wybudowane przez devoloprea jest
> jego wlasnoscia do momenty kiedy z nami nie zostanie popisany akt

Kodeks Cywilny.
Mowi, ze umowa kupna nieruchomosci musi byc zawarta notarialnie
bo inaczej jest niewazna (z paroma wyjatkami).
Ci prawnicy zawsze umia tak skonstruowac prawo,
zeby od grubszych transakcji skasowac prowizje i nie umrzec z glodu :-)

IK

kamień w ekspresie do kawy
łóżko i materac z Ikei
POMOCY!!!!