pytanie

11. Data: 2008-03-14 23:46:46

Temat: RE: pytanie
Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Poinformuj mnie o postępach w sprawie.
Kurwa, ale jałop.

Pewnie cieszysz się że rozwalasz ten portal, ale facet mylisz się, myślisz
się że jesteś bezkarny w tym co robisz, znowu się mylisz, mylisz się nawet
co do własnej osoby, mylisz się co do nadawcy i odbiorcy, mylisz się że to
Ci ujdzie na sucho, mylisz się że znikniesz, mylisz się że nikt tego nie
zauważył, mylisz się że w Kochanówku nie ma wolnych miejsc, mylisz się że
zastaniesz pościelone łóżko, mylisz się że wszystko jest bezkarne, mylisz
się że, nikt nie zapuka do Twoich drzwi, mylisz się że Twoje życie to
sielanka, mylisz się że społeczeństwo nie potrafi wyplewic takich chwastów,
Pozdr.

12. Data: 2008-03-15 00:37:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> [...]
> zapuka do Twoich drzwi, mylisz się że Twoje życie to sielanka, mylisz
> się że społeczeństwo nie potrafi wyplewic takich chwastów, Pozdr.

Ale w jednym sie nie mylę - jesteś jebnięty.

13. Data: 2008-03-15 00:41:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zapuka do Twoich drzwi, mylisz się że Twoje życie to sielanka, mylisz
> się że społeczeństwo nie potrafi wyplewic takich chwastów, Pozdr.

I jeszcze jedno - już możesz.

14. Data: 2008-03-15 05:41:43

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 19:11, JerzyN <0...@m...pl> wrote:
> P[...]sta pisze:
>   > Hm. [...] Ubolewam jedynie, że żaden z nich nie

> Twarzą w twarz to można stanąć z kimś kto przestrzega reguł netykiety.
> TY do dziś nie wiesz co to znaczy.
> pozdr. Jerzy

Kolejny spamer.

15. Data: 2008-03-15 10:08:17

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plonk!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

16. Data: 2008-03-15 10:18:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):

> Plonk!

Wypierdalaj!

17. Data: 2008-03-15 10:32:13

Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):

> Plonk!

Wypierdalaj!

To ja napisze tak, zebrałem tego sporo , zgromadziłem materiały i wysłałem
kilka dni temu do prokuratury, wcześniej konsultowałem sprawe Pansalwisty z
prawnikami, można facetowi postawic zarzut , to samo twierdzi Policja, jeśli
chce łazic po sadach to jego wybór, niech pozostanie w takiej nieświadomości
jeśli czuje się bezkarny, to niech się czuje, nie może facet rozwalac grupy
, bo taki jego kaprys, nie może wszystkim dookoła ubliżac, bo czuje się
bezkarny, wystaczy że każdy z nas przesle jego teksty do prokuratury,
zobaczymy co zrobi, Czekam na dalsze jego Inwektywy pod moim adresem, ja
masz czas, chetnie poczytam jego teksty. Internet przestał być anonimowym,
wiadomo skąd kto nadaje. Pozdr.

18. Data: 2008-03-15 11:23:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zrobi, Czekam na dalsze jego Inwektywy pod moim adresem, ja masz
> czas, chetnie poczytam jego teksty. Internet przestał być anonimowym,

A w straży leśnej byłes? ROTFL

Chciałbym poznać historie twojego poczęcia i narodzin. Coś dziwnie mi się
nasuwają skojarzenia z dworcowym kiblem i wiadrem z pomyjami...

19. Data: 2008-03-15 11:26:03

Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie takim się stało, bo Pansalvista, sobie igrzyska urządził, mam
wszystkie jego nicki, nie będę ujawniał na forum, rozmawiałem dzisiaj z
karnistą, myślę że facet powinien dostac nauczkę, i to dotkliwą, aby inni
nie poszli w jego ślady, o szczegółach sprawy będę informował na priw.
Pozdr.

20. Data: 2008-03-15 12:14:52

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:000001c8868f$2a889aa0$7f99cfe0$@pl,
niejaki(a): "Bogusław Radzimierski" z adresu <r...@n...pl>
napisał(a):

> [...]
> dzisiaj z karnistą, myślę że facet powinien dostac nauczkę, i to
> dotkliwą, aby inni nie poszli w jego ślady, o szczegółach sprawy będę

Obawiam się Bogusławie że chorych umysłowo nie karają ale może odbiorą
komputer a to już zapewni nam spokój.
--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Myszy w ogrodzie