pytanie

1. Data: 2008-03-14 00:47:02

Temat: pytanie
Od: "laura" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu widzę takie dziwne wpisy które są w tym miejscu nie na
temat.Na dodatek podpisywane nazwą używaną jak do tej pory przez normalnego
człowieka.Przynajmniej przez jakiś czas tak mi sie wydawało choć z drugiej
strony znam wypowiedzi pana P. w innych tematach które mnie zszokowały,ale tu w
ogrodach raczej nigdy na tematy polityczne i rasowe nie dyskutował.Co się stało?
.Zgłupiałam który jest prawdziwy a który fałszywy i dlaczego akurat tu?I o czym
ten człowiek pisze?To jest typowo rasistowskie pisanie.Chyba lepiej nie naciskać
tam gdzie pisze pan P?

2. Data: 2008-03-14 01:22:55

Temat: Re: pytanie
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laura" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym
> ten człowiek pisze?To jest typowo rasistowskie pisanie.Chyba lepiej nie

Wolność ?

piotr

3. Data: 2008-03-14 01:39:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"laura" <l...@a...pl> wrote in message
> [...]
czym
> ten człowiek pisze?To jest typowo rasistowskie pisanie.Chyba lepiej nie

Hm. Ja nigdy się nie ukrywałem za serwerami i nie podszywałem pod nikogo.
Wulgarne i obskuranckie treści publikowane przez hołotę nie są mojego
autorstwa. A rasy - są. A skoro są, to są też tematy, które można poruszać.
Wszystko w życiu może i powinno podlegać krytyce. Nie trzeba specjalnych
miejsc do realiowania takiej krytyki. Ani też cenzury, gdyż dopiero ona
rodzi nierówność tak wytykana przez tolerancjuszy. Nie powinno tez
zaskakiwać nikogo, że ataki na mnie odpieram w sposób dolegliwy dla
atakujących, szkoda, że publicznie. Ubolewam jedynie, że żaden z nich nie
chce stanąć twarzą w twarz...

4. Data: 2008-03-14 02:49:46

Od: "laura " <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chce stanąć twarzą w twarz...
>
> Dobrze.Wszystko dobrze tylko dlaczego tu między postami o roślinach?I czy te
teksty to mają coś wspólnego z wolnością człowieka? bo że wolność słowa to widzę
.Ale nie musicie głosić tej wolności tu ,na tematach o roślinach.A jak chcecie
to robić to przynajmniej zaznaczcie żeby człowiek na drugi raz nie był narażony
na wejście w taki pusty głupi post nic nie wnoszący wartościowego ,i na pewno
nie dotyczący roślin.A tak tu było przyjemnie.Dobrze że nie wszyscy stąd odeszli
bo można poczytać coś mądrego

5. Data: 2008-03-14 05:57:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"laura " <l...@a...pl> wrote in message

Tą odpowiedzią dopełniam liczbę postów do pięciu, w zasadzie lepiej byłoby
dykutować na privie niz spamować.

6. Data: 2008-03-14 18:11:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

P[...]sta pisze:
> Hm. [...] Ubolewam jedynie, że żaden z nich nie
> chce stanąć twarzą w twarz...

Twarzą w twarz to można stanąć z kimś kto przestrzega reguł netykiety.
TY do dziś nie wiesz co to znaczy.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-03-14 19:52:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Twarzą w twarz to można stanąć z kimś kto przestrzega reguł netykiety.
> TY do dziś nie wiesz co to znaczy.
> pozdr. Jerzy

Zajebac ci chamski capie?

8. Data: 2008-03-14 19:57:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Zajebac ci chamski capie?

[...]

pozdr. Jerzy

9. Data: 2008-03-14 21:38:27

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik laura napisał:
(...)
> .Ale nie musicie głosić tej wolności tu ,na tematach o roślinach.

Wolność polega na tym, że niestety każdy może pisać bzdury.
Ale i na tym, że każdy może też ich nie czytać, jak też i
cytujących one bzdury. Wybór należy do Ciebie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2008-03-14 22:42:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):