Re: pytanie

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: pytanie
Date: Fri, 14 Mar 2008 02:39:16 +0100

"laura" <l...@a...pl> wrote in message
news:2ae8.000001a0.47d9cb05@newsgate.onet.pl...
> Od dłuższego czasu widzę takie dziwne wpisy które są w tym miejscu nie na
> temat.Na dodatek podpisywane nazwą używaną jak do tej pory przez
normalnego
> człowieka.Przynajmniej przez jakiś czas tak mi sie wydawało choć z drugiej
> strony znam wypowiedzi pana P. w innych tematach które mnie zszokowały,ale
tu w
> ogrodach raczej nigdy na tematy polityczne i rasowe nie dyskutował.Co się
stało?
> .Zgłupiałam który jest prawdziwy a który fałszywy i dlaczego akurat tu?I o
czym
> [...]

Hm. Ja nigdy się nie ukrywałem za serwerami i nie podszywałem pod nikogo.
Wulgarne i obskuranckie treści publikowane przez hołotę nie są mojego
autorstwa. A rasy - są. A skoro są, to są też tematy, które można poruszać.
Wszystko w życiu może i powinno podlegać krytyce. Nie trzeba specjalnych
miejsc do realiowania takiej krytyki. Ani też cenzury, gdyż dopiero ona
rodzi nierówność tak wytykana przez tolerancjuszy. Nie powinno tez
zaskakiwać nikogo, że ataki na mnie odpieram w sposób dolegliwy dla
atakujących, szkoda, że publicznie. Ubolewam jedynie, że żaden z nich nie
chce stanąć twarzą w twarz...