pytanie, ale aż mi wstyd...

1. Data: 2001-11-21 11:59:43

Temat: pytanie, ale aż mi wstyd...
Od: "justyna" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, prałam sobie w pralce Whirlpool (ładowana z boku) różne rzeczy,
m.in. biusthalter. I wylazły mi z niego druty. I gdzieś są, bo je słychać
było podczas następnego prania - ALE GDZIE!!!
Stąd moje pytanie - gdzie one mogą być, bo nawet odkręciłam filtr na dole,
wyleciało 10 groszy, ale cholerne druty nie.
pozdrawiam - justyna

1. Data: 2001-11-21 12:03:43

Temat: Re: pytanie, ale aż mi wstyd...
Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna" <j...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Stąd moje pytanie - gdzie one mogą być, bo nawet odkręciłam filtr na dole,
> wyleciało 10 groszy, ale cholerne druty nie.

.......nigdzie indziej jak w bębnie pralki, pomiędzy jej częścią wirującą a
tą zamkniętą....

Pozdrawiam
Sławek

1. Data: 2001-11-21 12:12:31

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani, prałam sobie w pralce Whirlpool (ładowana z boku) różne rzeczy,
> m.in. biusthalter.

:-) ???

> [...]
> Stąd moje pytanie - gdzie one mogą być, bo nawet odkręciłam filtr na dole,
> wyleciało 10 groszy, ale cholerne druty nie.

Druty prawdopodobnie wbiły się w bęben. Trzeba odkręcić dzwi pralki i
..............wsadzić głęboko głowę; reszta od tej głowy niech wystaje z
pralki :-) W środku bębna jest ciemno - porzyda się jakaś latarka.
Obracając bęben i zaglądając do środka można namierzyć owe druty wbite w
dziurki bębna. Ja w ten sposób parę razy wyjmowałem żonine druty.

Jeżeli tych drutów w ten sposób nie namierzysz, trzeba rozbebeszyć bęben
- robota dla serwisu.

P.J.

1. Data: 2001-11-21 12:14:05

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Tak te druty z damskiej bielizny. :-)

Mialem kilka takich przypadkow. Przewaznie udawalo mi sie wyciagnac je przy
pomocy silnego magnesu. Jezeli to nie poskutkuje musicz poluzowac mkeme na
alastycznym wezu miedzy bembnem i pompa i wowszas suciagnac druty przez
otwor w bembnie.

Co ryzykujesz jezeli tego nie zrobisz:
1. zniszczenie garderoby jezeli drut podczas prania wyjdzie przez otwory w
bembnie wirujacym
2. mzesz doprowadzic do uszkodzenia pompy- naprawa 150 $.

1. Data: 2001-11-21 12:19:02

Od: "justyna" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję uprzejmie za błyskawiczny odzew - nie ma to jak gentelmani!
Wsadziłam do pralki to co jeden z panów pochlebnie nazwał "głową" i nic nie
zobaczyłam - chyba zadzwonię do serwisu. Cholerna bielizna!!!! Rozumiem już
powód, dla którego palonno biustonosze!!! Nie chodziło o żadne freedom!
;)))))))))))))))

Justyna

1. Data: 2001-11-21 12:22:35

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Ja w ten sposób parę razy wyjmowałem żonine druty

Miala latarke? :-))

1. Data: 2001-11-21 12:26:51

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał ...
[..]
> 2. mzesz doprowadzic do uszkodzenia pompy- naprawa 150 $.

Tak z ciekawości - dlaczego za naprawę pompy mam płacić w
dolarach???

Adam 'Rolek' Rolbiecki

1. Data: 2001-11-21 12:28:57

Od: "justyna" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli tych drutów w ten sposób nie namierzysz, trzeba rozbebeszyć bęben
> - robota dla serwisu.
>
> P.J
Aha - po tym jak już napisałam powyżej i podziękowałam poniżej,
przypomniałam sobie, że ajk kręcę tym bębnem, to nic nie słychać, ale jak
prało to dopiero podczas wirowania słychać było terkoczący dźwięk - jakby te
druty szorowały po bębnie. Ale dlaczego tylko podczas wirowania?!
Justyna.

1. Data: 2001-11-21 12:34:47

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia ile to kosztuje w Polsce. Mysle, ze ceny sa wszedzie podobne
:-))

1. Data: 2001-11-21 12:38:56

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

F= mwr˛ czyli:
Sila= masa x przyspieszenie katowe (w tym przypadku)

Podczas prania druty leza sobie spoko na dnie bembna. Dopiero wirujaca woda
zabiera je ze soba :-))
Dzwon do Service :-(((

remont lazienki - za ile?
Płyta ceramiczna (elektryczna)