pytanie do kobiet (całkiem serio): Jakie męskie perfumu (wody toaletowe) wam się podobają ??

1. Data: 2006-05-03 16:02:10

Temat: pytanie do kobiet (całkiem serio): Jakie męskie perfumu (wody toaletowe) wam się podobają ??
Od: "Grzesiek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki
Pozdrawiam
Grzesiek

2. Data: 2006-05-03 16:32:06

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 May 2006 18:02:10 +0200, Grzesiek napisał(a):
> Witam !
>
> Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki
> Pozdrawiam
> Grzesiek

higher energy diora
platinum egoiste chanel
emporio armani czarny
herrera 212

kiedyś fahrenheit diora ale juz mam go dość

natomiast nie lubie issey miyake :)
powodzenia w wyborze perfum

3. Data: 2006-05-03 17:54:44

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki
> Pozdrawiam
> Grzesiek
Kup te, ktore sie Tobie podobaja!

4. Data: 2006-05-03 20:36:43

Od: "Sloma" <tescem(usunto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki
> Pozdrawiam
> Grzesiek

Szukasz wody na ktora poleci max ilosc kobiet??
Polecam umiejetnosc sluchania...zadna woda tego nie zastapi...

5. Data: 2006-05-03 21:00:20

Od: "LeFeu" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gio Armani (ale znam pachnace nimi kobiety)

6. Data: 2006-05-03 22:31:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki

i co ci dadza nasze odpowiedzi? pewnie wymienimy wiekszosc istniejacych na
polskim rynku:) jesli chcesz wiedziec, jakie sa najczesciej kupowane, to np.
w sephorze takie sa specjalnie oznakowane.

7. Data: 2006-05-05 17:22:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 3 maja 2006 18:02 użytkownik
Grzesiek, sącząc kawkę, wyklepał:

> Pytanie jak w temacie ... za wszelkie sensowne odpowiedzi wielkie dzięki

Nie wiem, czy moja będzie sensowna, ale może okazać się cenną wskazówką:
pytanie pojawia się średnio raz na dwa tygodnie. Polecam archiwum, powieść
można zebrać z wypowiedzi, które padały.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947