pytanie do ortopedow

1. Data: 2006-10-26 17:49:31

Temat: pytanie do ortopedow
Od: "Aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moj malzonek / 38 lat / mial wczoraj operacje wszczepienia endoprotezy
biodra, choruje od lat na zzsk.
zostal znieczulony w kregoslup.wczoraj wieczorem nie mial po operowanej
stronie czucia od kolana w dol.
dzis nie czuje wogole stopy.jestem zaniepokojona. lekarz mowi, ze byc moze
naciagiety zostal jakis nerw.
czy ktos umie odpowiedziec mi na pytanie kiedy to powinno juz "pusci", kiedy
bedzie juz za dlugo gdy
czucie nie wraca? co mogloby pomoc w odzyskaniu czucia w stopie? martwie
sie, bo ma zaczac sie rehabilitacja,
a jak o niej myslec kiedy noga niewraca do pelni sprawnosci?

pozdrawiam
Aqua
Poznan