pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]

51. Data: 2005-05-19 10:49:45

Temat: Re: pytanie do zwolennikow zakazu aborcji [crosspost]
Od: "xcichy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:d6hi42$9ic$1@news.onet.pl...
> xcichy:
> Zakaz aborcji to nie zasluga "czarnych"?

A to jest dowód jedynie na wpływy. To wszystko. Gdyby rządzili z pewnoscią
zmian w przepisach byłoby więcej.

> Zgadzam sie, ze glupota staje sie jeszcze bardziej
> porazajaca po jej ~obnazeniu. ;)

W takim razie zadawaj więcej pytań a mniej feruj wyroki;-)xc

52. Data: 2005-05-19 10:52:54

Od: "xcichy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> xcichy:
>
> Mam w sumie chyba dosyc ograniczone pojecie. ;)
>
> Np nie mam pojecia jak to sie moglo stac, ze dotad
> nie splonkowalem twoich postow.
> Wydaje mi sie to wprost nieprawdopodobne.
>
> Musze to koniecznie naprawic. :)
>
> PLONK. :)
> Lepiej pozno niz wcale. ;)
> Heh. :)))

Aż tak się wystraszyeś:-))
xc

53. Data: 2005-05-19 11:26:13

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz podać źródło tej wiadomości ?

bylo na przelomie smierci/wyboru gdy watykan ujawnil wydatki
madia podawaly, ze na TEN cel do afryki poszlo ( o ile pamietam 7 mln
badz mld E)

taki wybor miedzy wiekszym/mniejszym zlem
cala afryka z hivem czy rozdawac gumy...

pozdr
doslaw

54. Data: 2005-05-19 14:52:06

Od: twórcaopowiadania <twórcaopowiadaniak@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego dla zwolennikow zakazu aborcji "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych w wyniku
> sztucznego poronienia to "morderstwo", ale "zabicie"
> zaplodnionych zenskich komorek jajowych np odrzuconych
> w trakcie selekcji w metodzie in vitro czy wykorzystywanych
> w eksperymentach medycznych to juz nie "morderstwo"?
>
> Przeciez to skresla argument przeciwnikow aborcji, iz od
> momentu zaplodnienia zenskie komorki jajowe staja sie
> czlowiekiem. :)
>
> Jak to jest zatem z ta aborcja [tendencyjnie] ~rozumiana
> przez zwolennikow zakazu aborcji jako "mordowanie dzieci"
> [...]

zwolennicy zakazu aborcji mają niezbijalne argumenty co żadko zdarza się
wśrod takich ruchów
przeciwnicy zakazu są obłudni z relatywizmem moralnym co bardzo czeste
jest wśród ludzi
a mnie to wisi

55. Data: 2005-05-19 14:53:13

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dajczak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie to również morderstwo. Proszę nie uogólniać.

Dla mnie również. (60-tki jeszcze nie mam jakby co...)

--
Pozdrawiam, Ania
http://www.maranta.neostrada.pl/

56. Data: 2005-05-23 05:48:35

Od: firma mm <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedługo powszechnie będą wykorzystywane w celach leczniczych komórki
macierzyste uzyskane z zarodków. nie ma się czym przejmować.

wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
czy to normalne??