pytanie o adres

1. Data: 2001-08-22 12:57:43

Temat: pytanie o adres
Od: Andrzej Ochal <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam uprzejme pytanie. Gdzie w sieci moge wyszukac informacje po polsku o
lekach stosowanych w chorobie Alzheimera. Glownie poszukuje informacji o
tokrynie (Cognitex) ale i inne mile widziane (poza Exelonem i Ariceptem)

Wszystkie powyzej sa z tej samej grupy, jednak róznia sie tolerancja
przez pacjenta
Wyszukiwarka jakos nic nie znajduje

z gory dziekuje
pozdrawiam

Andrzej Ochal

2. Data: 2001-08-23 09:33:23

Temat: Re: pytanie o adres
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Aug 2001, Andrzej Ochal wrote:

> Mam uprzejme pytanie. Gdzie w sieci moge wyszukac informacje po polsku o
> lekach stosowanych w chorobie Alzheimera. Glownie poszukuje informacji o
> tokrynie (Cognitex) ale i inne mile widziane (poza Exelonem i Ariceptem)

http://www.alzheimer.pl --> i ew. tam dalej pytac

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-08-27 06:52:06

Od: Andrzej Ochal <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje, juz znalazlem ta strone wczesniej. Odzywam sie dopiero teraz bo
rzadko tu zgladam.

pozdrawiam

Andrzej Ochal

padaczka